هشدار مدیریت بحران؛

استقرار سامانه بارشی تا پایان هفته جاری در اکثر نقاط کشور/ قطعی برق در هیچ یک از شهرها گزارش نشده است

باتوجه به استقرار سامانه بارشی که تا پایان هفته جاری در اکثر نقاط کشور فعال است، شاهد بارش شدید باران، برف و کاهش محسوس دمای هوا از 3 تا 12 درجه در استان‌های مختلف خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، بر اساس اخطاریه شماره 80 و اطلاعیه شماره 130 امروز چهارشنبه مورخ 27/11/95 در روزهای منتهی به پایان هفته جاری نیمه شمالی کشور شاهد بارش برف و نیمه جنوبی شاهد وزش باد و نزول باران خواهد بود.

بر این اساس متن شماره 3 اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

نظر به انتشار اخبار دستگاه های متولی امر مدیریت بحران کشور در خصوص شرایط ناپایدار جوی در روزهای آتی و ادامه این روند تا پایان هفته جاری موارد ذیل به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به مردم شریف ایران اعلام می‌شود:

1-  هموطنان محترم و رانندگان زحمتکش حامل های انرژی به اطلاعیه های صادر شده از دستگاه‌های مسئول توجه کامل داشته باشند.

2- خبرها حاکی از جاری شدن آب در رودخانه ها، تالاب ها و دریاچه های خشک و ذخیره آب در پشت سدها است و امید می رود از بار خشکسالی در سال آتی کاسته شود و دولت در جبران خسارات ناشی از حوادث جوی کوشا خواهد بود.

3-  کشیک 24 ساعته سازمان مدیریت بحران کشور به همراه سایر دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور و امدادگران به صورت شبانه روزی در حال رصد اوضاع و خدمت رسانی هستند تا زمینه آسایش مردم فراهم شود.

4- مردم ضمن رعایت نکات ایمنی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری هرگونه وضعیت اضطراری را به شماره تلفن های امدادی اعلام کنند.

5- باتوجه با استقرار سامانه بارشی که تا پایان هفته جاری در اکثر نقاط کشور فعال بوده شاهد بارش شدید باران و برف خواهیم بود و کاهش محسوس هوای سرد از 3 تا 12 درجه در استان های مختلف رخ خواهد داد.

6- در حال حاضر قطعی اساسی برق در هیچ یک از شهرها گزارش نشده است اما برخی راه‌های روستایی و برق روستاه‌ها به دلیل صعب العبور بودن قطع است که تلاش مأموران تا رفع کامل مشکلات ادامه دارد.

7- از هموطنان گرامی تقاضا داریم تا ضمن ادامه روند مصرف بهینه انرژی، خدمتگزاران خود را یاری کنند تا این نعمت الهی همچنان بدون به جا گذاشتن تلفات جانی سپری شده و حلاوت رونق اقتصادی را در بخش های آب و کشاورزی به مردم بچشاند.

8- از تمامی نیروهای زحمت کش و فداکار دستگاه های دخیل در امر مدیریت بحران کشور، نیروهای مردمی ارتش، سپاه و مدیران کشوری، استانی وشهرستانی که بی هیچ منتی در نجات و کمک به هموطنان نقش ایفا می‌کنند، قدردانی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۷:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
اهواز - خوزستان جزء شهرهای ایران نیست که شما گفتید که قطعی برق آب نداشته ! لابد نیست که دارید اینو می گید !!!

آب برق خوبه - گاز گرد خاکم اضافش شده .متاستفم برای همه شما
آخرین اخبار