کرمان؛

سیل به 5 منزل مسکونی در رفسنجان خسارت زد

سیل به پنج واحد مسکونی و تعدادی واحد دامداری در روستای ناصریه شهرستان رفسنجان خسارت زده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید ملانوری ، فرماندار رفسنجان در بازدید از روستای ناصریه از توابع بخش مرکزی این شهرستان که دچار خسارت سیل‌زدگی شده است، گفت: شاهد نزولات جوی و بارش رحمت الهی هستیم و شدت این بارش‌ها در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بیشتر بوده است.

وی افزود: تعدادی از روستاهای بخش مرکزی و بخشی از کشکوئیه در پایین‌دست ارتفاعات قرار گرفته و شاهد جریان آب در مسیرهای سیل و رودخانه‌ها در دو بخش کشکوئیه و مرکزی بوده‌ایم و با اقداماتی که انجام شده مشکلی نبوده و آب در مسیر خود هدایت می‌شود.

ملانوری تصریح کرد: اما در روستای ناصریه سیل به پنج خانه و تعدادی واحد دامداری خسارت زده و در حال حاضر با اقداماتی که ستاد مدیریت بحران شهرستان انجام داده مسیرها بسته شده و فعلا خسارتی منطقه را تهدید نمی‌کند.

وی با بیان اینکه خسارت‌های وارده به منطقه در دست بررسی است خاطر نشا ن کرد: لازم است کشاورزان و دامداران مسیر آب‌ها و سیلاب‌ها را تخریب نکرده و آب را برای استفاده در کشاورزی به محل موردنظر خود هدایت نکنند چراکه سبب ایجاد سیلاب در مناطق مسکونی می‌شود.

گفتنی است: ستاد مدیریت بحران شهرستان تشکیل شده و آماده‌باش است تا با تدابیری که می‌اندیشد هرگونه حادثه‌ای را مدیریت کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار