زنجان؛

اما و اگرهای هندبال در استان زنجان

رئیس هیئت هندبال استان زنجان گفت:رشته هندبال در استان زنجان با امام واگر هایی مواجه است.

محمد جواد پازکی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛با شاره به اینکه رشته هندبال در استان توسعه نیافته است افزود : این رشته با اماو اگر ها یی مواجه است و این درحالی است که رشته ورزشی هندبال این پتانسیل را دارد که که یک ورزشکار را در طول مدت سه سال راهی تیم ملی کند .

وی بابیان ینکه هندبال در استان زنجان توسعه نیافته است و فراگیری لازم را ندارد خاطر نشان کرد:هندبالیست های زنجانی برای تهیه ملزومات این رشته ورزشی با مشکل مواجه هستند و نمیتوانند از فروشگاه های ورزشی استان لوازم ورزشی خود را تهیه کنند.

پازوکی به عناوين کسب شده در سال ٩۵ اشاره کرد و گفت : کسب مقام دوم منطقه ٣ در رده نونهالان پسر که شهريور ماه در بوکان برگزارشد، کسب مقام دوم منطقه ای نوجوانان کشور ( پسران ) و کسب مقام دوم منطقه ای کشور توسط دختران نوجوان از افتخارات این رشته ورزشی در استان زنجان است .

رئیس هیئت هندبال استان به حضور هندباليست های زنجانی در ترکيب ساير استان ها اشاره کرد و گفت با حضور بازيکنان زنجان در ترکيب استان های ديگر هندباليست های استان درجریان رقابت ها قرار می گيرند تا به سطوح بالاتر راه يابند .

به گفته پازوکی برای ورودی به مسابقات فدراسیون مبالغی را باید هزینه کرد که در این زمینه نیاز به حمایت کننده داریم .


انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.