ساینا اتوماتیک چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

شرکت سایپا اولین محصول بومی با جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک خود را با نام ساینا اتوماتیک ارائه خواهد کرد. ساینا اتوماتیک چه زمانی عرضه می‌شود.

ساینا اتوماتیک چه زمانی به بازار عرضه می‌شودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سایپا گام‌های آخر خود را برای عرضه‌ی خودروی بومی با جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک برمی‌دارد. این محصول که در ۲۹ دی روز ملی هوای پاک از عرضه‌ی آن صحبت به میان آمد، ساینا اتوماتیک است.

ساینا که سال گذشته با طراحی و تولید شرکت سایپا معرفی و رونمایی شد، قرار است پس از گذشت یک سال از معرفی‌اش به جعبه دنده‌ی اتوماتیک مجهز و با آلایندگی کمتر با نام ساینا اتوماتیک به بازار عرضه شود.

جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ساینا در کارخانه‌ی مگاموتور تولید می‌شود که یکی از کارخانه‌های زیرمجموعه‌ی گروه صنعتی سایپا است. البته هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات این جعبه‌دنده از سوی شرکت سایپا منتشر نشده است.

بر اساس اطلاعات کسب‌شده توسط زومیت در نمایشگاه خودرو تهران، همان‌طور که مدیرعامل سایپا وعده داده بود، این خودرو قرار است تا پایان امسال در تهران معرفی و رونمایی شود. زمان عرضه‌ی تعداد محدودی از این خودرو نیز تا پیش از نوروز ۹۶ خواهد بود؛ اما عرضه‌ی رسمی و انبوه آن به بازار، اواخر فروردین سال ۹۶ مشخص شده است.

هر چند به نظر می‌رسد سایپا قصد دارد این محصول را پیش از اتمام سال ۹۵، پیش‌فروش کند. هنوز قیمت ساینا اتوماتیک مشخص نشده است؛ ولی نباید منتظر قیمت کمتر از ۳۰ میلیون تومان برای این محصول جدید سایپا باشیم.

منبع: زومیت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار