روشنایی: اگر الفتح بخواهد در اهواز میزبانی می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:تیم خوزستان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات مالی فراوانی دارد.

روشنایی: اگر السد بخواهد در اهواز میزبانی می‌کنیمبهمن روشنایی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مشکلات مالی این تیم بیان کرد: مشکلات مالی تیم مربوط به الان نیست و از ابتدای فصل وجود دارد تیم ما نماینده ایران در قهرمانی آسیا محسوب می‌شود و با این شرایط بعید است بتوانیم در این مسابقات نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: پس از دیدار مقابل پیکان بازیکنان در تهران ماندنی شدند تا برای حضور در لیگ قهرمانان به عمان بروند اما به هیچ وجه شرایط خوبی نداریم و نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

سرپرست تیم فوتبال خوزستان ادامه داد: تنها در اهواز می‌توانیم از الفتح میزبانی کنیم و شرایطی نداریم که به عمان برویم و اگر الفتح دوست دارد به اهواز بیاید تا بازی کند!

گفتنی است استقلال خوزستان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا باید به مصاف الفتح عربستان برود این درحالی است که طبق اعلام مسئولان این مسابقه باید در کشور سوم برگزار شود و استقلال خوزستان برای رفتن مشکلات مالی دارد.

البته این نکته را باید خاطر نشان کرد با وجود اینکه آبی‌ها پولی برای رفتن به عمان ندارند اما بلیت‌های این تیم برای مصرف رزرو شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار