شهباززاده: حضور آقای گل جهان در انتخاب تیم نفت موثر بود

مهاجم تیم نفت گفت: حضور بزرگان فوتبال در تیم نفت باعث شد که با این تیم قرارداد ببندم.

شهباززاده: حضور آقای گل جهان در انتخاب تیم نفت موثر بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سجاد شهباززاده پس از عقد قرارداد با باشگاه نفت تهران در مورد اینکه توافقش با مسئولان باشگاه چقدر زمان برد، بیان کرد: صحبت خاصی بین من و شهریاری انجام نشد و برای حضور در تیم نفت دلایل خاص خودم را داشتم و به همین علت این تیم را انتخاب کردم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و در نهایت قراردادم را امضا کردم.

وی درباره دیدارش با علی دایی عنوان کرد: دیروز با دایی حرف زدم و بی‌تعارف باید بگویم که حضور وی در تیم نفت نقش بسیار پررنگی در انتخاب من داشت همچنین آرامش و فضای بدون حاشیه این تیم در تصمیم من موثر بود چرا که به این آرامش نیاز داشتم،امیدوارم بتوانم به موفقیت تیم نفت کمک کنم.

شهباززاده درباره حضور محسن خلیلی در تیم نفت بیان کرد: خوشبختانه کادر فنی و کادر بازیکنانی که در نفت حضور دارند همگی از بهترین‌های ایران هستند. به طور حتم خلیلی هم یکی از این افراد است. امیدوارم بتوانیم به هم کمک کنیم تا نفت به رده های بالای جدول صعود کند.

مهاجم جدید نفت تهران در پایان خاطر نشان کرد: همه تمرکز ما این است که در بازی‌های باقیمانده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم تا جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
آقای گلی جهان با چند ده گل به تیم هایی مثل گوام یا مالدیو ؟؟؟ خواب و خیال خوشی دارن بعضی ها . سطح رونالود و مسی رو با سطح آقای به اصطلاح گل جهان مقایسه کردن مثل مقایسه پراید با بوگاتی است . خخخخخ
آخرین اخبار