هاشمی نسب:شرایط سختی در باشگاه حاکم است/از نحوه عملکرد بازیکنان رضایت کامل داریم

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:هم اکنون شرایط سختی در باشگاه حاکم است،اگر ما صحبت کنیم مسئولان می گویند به دنبال بهانه تراشی هستیم.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درمورد دیدار سیاه جامگان و تراکتورسازی بیان کرد: ما در جدول وضعیت خوبی نداریم و باید در بازی‌های باقیمانده بیشترین امتیازات را بگیریم. بازی با تراکتورسازی هم یک مسابقه شش امتیازی است و ما کار سختی درپیش داریم. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند و از همه مهم‌تر اینکه قلعه نوئی روی نیمکت تراکتورسازی می‌نشیند.

وی ادامه داد: به طور حتم با حضور قلعه نوئی در تیم حریف کارمان سخت می‌شود. با وجود احترامی که برای تراکتورسازی قائلم، باید بگویم که به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. ما در جدول وضعیت خوبی نداریم و حتماً باید این بازی را ببریم.

هاشمی نسب درمورد غایبان این تیم گفت: در بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی بادامکی و مرداسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند.

وی در ادامه درباره لغو نشست مدیران باشگاه با بازیکنان تصریح کرد: بازیکنان تصمیم گرفتند نشست با مدیران باشگاه را لغو و به زمان دیگری موکول کنند.مشکلات مالی سیاه جامگان موضوع تازه ای نیست و از قبل هم وجود داشته،هم اکنون شرایط سختی در باشگاه حاکم است.اگر ما صحبت کنیم مسئولان می گویند به دنبال بهانه تراشی هستیم.به طور حتم مشکلات مالی در نتایج ضعیف تیم بی تاثیر نبوده است.اما از نحوه عملکرد بازیکنان رضایت کامل داریم،تنها دلیل نتایج ضعیف تیم را می توانم نداشتن روحیه و انسجام تیمی بدانم.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان درپاسخ به این سوال که چقدر به ماندن تیم شان در لیگ برتر امیدوار است،گفت: تمام تلاش بازیکنان براین است تا بتوانند تیم را در لیگ برتر نگه دارند.شک نداشته باشید تیممان در لیگ می ماند.امیدوارم بتوانیم در ادامه شرایط روحی و روانی بازیکنان را تغییر دهیم،چرا که بازی های زیادی تا پایان لیگ باقیمانده و ما می توانیم با جمع کردن امتیازات لازم مانع سقوط تیم سیاه جامگان به لیگ پایین تر شویم.

هاشمی نسب درباره استقبال نکردن تماشاگران از بازی های خانگی این تیم تصریح کرد:به نظر من تنها دلیل استقبال سرد تماشاگران، جایگاه فعلی سیاه جامگان در جدول رده بندی لیگ برتر است که هواداران مشهدی ترجیح می دهند به جای حضور در ورزشگاه بازی ها را از پای گیرنده های تلویزیونی شان تماشا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار