واکنش‌ها به حمایت دولت ترامپ از سران فتنه؛

کنعانی‌مقدم: اقدام وزارت امور خارجه آمریکا دخالت در امور داخلی کشور است

عضو هیئت رئیسه خانه احزاب گفت: اقدام وزارت امور خارجه آمریکا باید با جدیت به وسیله وزارت خارجه ما پاسخ داده شود و به عنوان دخالت در امور داخلی محکوم شود.

حسین کنعانی مقدم عضو هیئت رئیسه خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون بیانیه‌ وزارت امور خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: از ترامپ رفتاری جز دخالت در امور داخلی کشورها و  اقدامات خارج از قوانین و مقررات بر نمی‌آید.

وی با بیان اینکه این رفتارهای ترامپ حاکی از آن است که وی مشاعرش را از دست داده است، ادامه داد: ترامپ به دنبال جنجال‌آفرینی و ایجاد یک فتنه جهانی است چرا که وی چنین رفتارهایی را در بسیاری از کشورهای جهان نیز انجام می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه خانه احزاب با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ساز و کارهای بسیار خوبی برای حل مسائل داخلی‌اش دارد و هیچ نیازی به دخالت بیگانگان ندارد، تصریح کرد: این اقدام وزارت امور خارجه آمریکا باید با جدیت به وسیله  وزارت خارجه ما پاسخ داده شود و به عنوان دخالت در امور داخلی محکوم شود.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در 22 بهمن خاطر نشان کرد: ملت‌ ما در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به بیگانگان و مخصوصا دولت آمریکا دادند و صدور این بیانیه، ناشی از ترس و وحشت آنان از این حضور و نوعی فرافکنی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار