جدال لشگر بی دفاع پرسپولیس با زرد پوشان اصفهانی

سرخپوشان پایتخت روز پنج شنبه ساعت 17:10 در ورزشگاه آزادی پذیرای زردپوشان اصفهانی هستند.

جدال لشگر بی دفاع پرسپولیس با زرد پوشان اصفهانیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان برانکو هفته گذشته نتیجه بازی دربی به رقیب خود استقلال واگذار کردند. آنها علاوه بر از دست دادن سه امتیاز دربی پایتخت با محرومیت و مصدومیت بازیکنان اصلی خود در خط دفاع هم مواجه شدند. 

سید جلال حسینی به علت درگیری با رحمتی دروازه بان استقلال یک جلسه با محرومیت روبرو شد و انصاری هم به دلیل پرتاب سنگ در پایان بازی دربی مصدوم شد و قادر به همراهی پرسپولیس مقابل سپاهان نیست. 

الکسی پل یانسکی مدافع اوکراینی پرسپولیس هم از این تیم جدا شد. براین اساس تیم پرسپولیس مدافع میانی ندارد و به احتمال زیاد برانکو برای بازی با سپاهان از زوج ماهینی و ربیع خواه در دفاع میانی استفاده می کند. 

نکته قابل توجه این است که این دو بازیکن در جام حذفی برابر قشقایی شیراز هم زوج خط دفاع میانی پرسپولیس بودند و نتیجه فاجعه آوری را برای سرخپوشان پایتخت رقم زدند.
  
گفته می شود شهاب کرمی خرید جدید پرسپولیس هم به احتمال زیاد جایگزین ماهینی در پست هافبک دفاعی می شود. به هر حال پرسپولیس در نبود مدافعان کلیدی خود برابر مهرهای جوان و سرعتی خط حمله سپاهان روز دشواری دارد و باید دید تیم برانکو از این آزمون دشوار می تواند موفق بیرون بیاید یا نه!

در آن سوی میدان، شاگردان ویسی وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند و دو باخت متوالی باعث شده که به رده نهم سقوط کنند.
 
زردپوشان اصفهانی هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم ته جدولی ماشین سازی متحمل شدند. براین اساس فشارهای زیادی از سوی هواداران اصفهانی بر ویسی وارد شده است.  

به هر حال باید دید زردپوشان اصفهانی می توانند با برد این بازی از بحران خارج شوند یا شاگردان برانکو شکست دربی پایتخت را جبران می کنند؟

سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا محرومان پرسپولیس در این بازی هستند و از آن طرف هم یعقوب پیری مدیر رسانه ای سپاهان محروم است. 

نتیجه بازی رفت دو تیم با حساب 3 بر یک به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.  
محمد رضا اکبریان به همراه کمک هایش محمد رضا ابولفضلی، مهدی عالیقدر و شاهو اصلانی تیم داوری این بازی هستند. علیرضا یزدانی هم ناظر بازی است. 

دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان تاکنون 65 مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم سرخپوشان پایتخت 22 برد و سهم زرد پوشان اصفهانی 19 برد است. همچنین 24 بازی دو تیم با تساوی به پایان رسیده است.

سرخپوشان پایتخت 82 بار موفق به گلزنی شدند و از آن طرف هم طلایی پوشان 69 بار دروازه پرسپولیس باز کردند.

شاگردان برانکو با 47 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و سپاهانی ها هم با 28 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان به شرح ذیل است؛

علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی،محسن ربیع خواه، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده،شهاب کرمی، سروش رفیعی، محسن مسلمان، رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری به احتمال زیاد برابر سپاهان صف آرایی می کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس به شرح ذیل است؛

لی اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل زاده، جلال عبدی، احسان حاج صفی، محمد قائدی فر،میلاد سرلک، رسول نوید کیا، فرید کریمی، مهرداد محمدی و مسعود حسن زاده به احتمال زیاد برابر پرسپولیس به زمین مسابقه می روند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
از یه کیسه کش بیش از این توقعی نیس...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
انشاالله سپاهان میبره تا توهم خود بزرگ بینی برانکو و طرفداراش به پایان برسه . طرفداران پرسپولیسی که امروز برانکو را قدیس مینامند و بهش ایمان دارند با باخت بعدی در ورزشگاه بهش فحش خواهند داد . فرمزی لنگی همینه دیگه D: خخخخخ #زنده باد استقلال
آخرین اخبار