قزوین؛

21 عملیات آتش نشانی قزوین در 24 ساعت گذشته

مديرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوين از اعزام آتش نشانان به 21 عمليات در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ابوالفضل ذوالقدر گفت : شکستگی و سقوط درختان بر روی وسائل نقليه و معابر با 12 مورد بيشترين تعداد عملياتهاي اعزامي را به خود اختصاص داد که آتش نشانان با اعزام به موقع و استفاده از اره‌های چوب بر موتوری در حداقل زمان ممکن برای رفع خطر شاخه ها را بریدند.

21 عملیات آتش نشانی قزوین در 24 ساعت گذشته

ذوالقدر با اشاره به استقرار پنج اکيپ امدادی در سطح شهر افزود : در همین مدت يک مورد حريق منزل، دو  مورد آبگرفتگی در پشت بام، يک مورد حريق کنتور برق رستوران، دو مورد محبوس شدن در منزل، يک مورد ترکيدگی لوله آب و يک مورد نشت گاز منوکسيد کربن از دیگر عملیات های آتش نشانان بود.

21 عملیات آتش نشانی قزوین در 24 ساعت گذشته

ذوالقدر با اشاره به اینکه بدلیل بارش شديد برف و برودت هوا از بامداد دوشنبه همه سازمان های امدادی ، ايستگاه ها و آتش نشانان آماده باش بودند افزود : آتش نشانان در عمليات های مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق حاضر شدند وبه شهروندان در کمترين زمان ممکن خدمت رسانی کردند.

21 عملیات آتش نشانی قزوین در 24 ساعت گذشته

مديرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوين از شهروندان خواست ، ضمن صرفه جويی در مصرف گاز اتصالات وسايل گازسوز را کنترل کنند و از باز بودن کامل مسير لوله‌های دودکش و خروجی آنها در قسمت پشت بام مطمئن شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار