باشگاه پرسپولیس به رای محرومیت حسینی اعتراض نمی کند

باشگاه پرسپولیس قصد ندارد به رای محرومیت سید جلال حسینی کاپیتان تیم خود اعتراض کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس بعد از محرومیت یک جلسه ای از سوی کمیته انضباطی از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواست که نسبت به این رای اعتراض کنند اما باشگاه پرسپولیس به علت قطعی شدن حکم محرومیت قصد اعتراض به این رای ندارد. 

نکته قابل توجه این است که باشگاه پرسپولیس برای دلخوشی سید جلال حسینی اعلام کرده که پیگیریهای لازم برای تعلیق رای محرومیت کاپیتان تیم خود انجام می دهد اما مسئولان پرسپولیس به خوبی واقف هستند که این رای قطعی است و حق اعتراض وجود ندارد. 

همچنین محرومیت حسینی یک جلسه است و کمیته استیناف محرومیت های دو جلسه ای به بالا را بررسی می کند و امکان تجدید نظر خواهی برای محرومیت حسینی وجود ندارد. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: محرومیت سید جلال حسینی در آستانه بازی با سپاهان ضربه بزرگی به تیم ما زد اما به علت قطعی بودن حکم محرومیت نمی توانیم اعتراضی به این حکم کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال با وجود اینکه شکایتی از حکم محرومیت حسینی نمی کنیم اما پیگیری های لازم در این باره انجام می دهیم تا از حق باشگاه دفاع کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار