اردبیل؛

شرکت بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز اردبیلی در برنامه ملی شهاب

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۸ هزار و ۷۹۳ نفر دانش‌آموز که معادل ۵۱.۱۸ کل دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی استان هستند مشمول برنامه ملی شهاب شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ احمد ناصری در جلسه بررسی اجرای طرح ملی شهاب در اردبیل اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری تعداد 28 هزار و 793 نفر دانش‌آموز که معادل 51.18 کل دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی استان هستند مشمول برنامه ملی شهاب شده‌اند.

وی افزود: تعداد یک هزار و 154 نفر آموزگار، یکهزار و 137 نفر مدیر و معاونان مدارس ابتدایی نواحی 1و2 اردبیل و مناطق مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال و گرمی در اجرای برنامه ملی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر شهاب مشارکت و فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیلبر ضرورت تبیین نقش عوامل مختلف مجری اعم از آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس ابتدایی و کارشناسان آموزش و پرورش و نیز لزوم تغییر نگرش در تمامی سطوح اجرایی برای کسب نتایج بهتر تاکید کرد.

ناصری با بیان اینکه برای 696 نفر آموزگار و 572 نفرمدیر و معاونان مدارس ابتدایی در سطح نواحی و مناطق مجری دوره‌های ضمن خدمت آشنایی با استعدادهای مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: 29 هزار برگ مقیاس ارزیابی چاپ و یک هزار جلد کتاب دست نامه شهاب در بین مدارس مجری توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیلاز برگزاری کلاسهای آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان مشمول برنامه شهاب خبر داد و افزود:مناطق نمین، نیر، سرعین، بیله‌سوار، سنجد گیوی و اصلاندوز به عنوان مناطق جدید برای اجرای شهاب در سال تحصیلی آینده تعیین شدند که در این صورت تعداد دانش‌آموزان مشمول برنامه به 47 هزار و 157 نفر معادل 61.17 درصد کل دانش‌آموزان پایه های چهارم ابتدایی تا هفتم متوسطه دوره اول می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.