با ویژگی جدید Googl Maps؛

مکان‌های مورد علاقه دوستانتان را پیدا کنید

در این خبر شما را با جدیدترین قابلیت نرم افزار googl Maps آشنا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل به تازگی از قابلیت جدیدی با نام Lists رونمایی کرده است که به کاربرانش این اجازه را می دهد تا مکان های مورد علاقه خود در گوگل مپ را به صورت لیست درآورده و آن هارا به اشتراک بگذارند.

این قابلیت را می توان در سیستم عامل های اندروید و ios استفاده کرد ضمن اینکه در نسخه های دسکتاپ نیز در دسترس کاربران هم هست.

با قابلیت جدید Lists علاوه بر اینکه می توانید نقاط مورد علاقه خود را در لیستی تهیه و به اشتراک بگذارید، قادر خواهید بود لیست نقاط مورد علاقه دیگران را نیز دنبال کنید.

شیوه استفاده این قابلیت به ین صورت است که  هنگام بازکردن اپلیکیشن googl Maps مکان های مورد علاقه خود را پیدا کنید و با ضربه زدن روی آن مکان، آن را ذخیره و سپس یکی از گزینه های "ساخت یک لیست جدید" و " انتخاب از بین لیست های از پیش تنظیم شده" را برگزینید.

نکته: تمامی لیست هایی که توسط شما ساخته می شود در بخش Places این نرم افزار قابل مشاهده می باشد و سپس شما می توانید لیست مورد علاقه خود را از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل با دیگران به اشتراک بگذارید.

گفتنی است؛ قابلیت جدید Lists در نقشه های آفلاین در دسترس علاقه مندان قرار دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار