کرمان؛

جمع آوری متکدیان در ایام نوروز

شهردار کرمان بر جدیت در جمع‌آوری متکدیان در ایام نوروز تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ بابایی شهردار کرمان در جلسه با مسئولان شهرداری کرمان بر جدیت در جمع‌آوری متکدیان در ایام نوروز تأکید کرد.

همچنین حجت الاسلام سید مرتضی حسینی ،معاون فرهنگی‌اجتماعی شهردار کرمان با اشاره به برنامه‌های نوروزی این معاونت در ایام نوروز گفت: با مذاکره با مشاوران، برنامه‌های این معاونت در 12 سرفصل تدوین شده است.

وی تهیه و چاپ 55 هزار نقشه با همکاری اسپانسر، گردآوری و چاپ کتاب راهنمای گردشگری، برگزاری جشن بزرگ تحویل سال در میدان گنجعلی‌خان، برپایی ایستگاه‌های گردشگری، آموزش راننده‌های تاکسی، برپایی تورهای کرمون‌گردون، معرفی شهر در بیلبوردها و پارک‌ها، چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی، برپایی نماز جماعت در پارک‌ها و برگزاری جشن‌های شبانه‌ی نوروزی در پارک مادر را از جمله‌ برنامه‌های این معاونت در ایام نوروز برشمرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اقدامات این معاونت برای آماده‌سازی شهر افزود: سرویس‌های بهداشتی جدید در دست ساخت است.

وی خاطر نشان کرد: نظافت شهر نیز در قالب طرح 137 در حال انجام است.

همچنین نیک بخت مشاور گردشگری شهردار کرمان از اعلام آماده‌باش از 25 اسفند تا 15 فروردین سال آینده برای نظافت معابر شهر خبر داد گفت: بهسازی و نظافت سرویس‌های بهداشتی و نظافت پارکینگ‌ها، اطراف مراکز اقامتی، تفریحی و بناهای تاریخی و پارک‌های محل اسکان مسافران نوروزی ضروری است.

وی نصب تابلو برای سرویس‌های بهداشتی، بازگشایی درب سرویس‌های بهداشتی مساجد با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، سامان‌دهی پارک‌های محل اسکان مسافران نوروزی و تأمین امنیت پارک‌ها، جلوگیری از ورود اراذل و اوباش و متکدیان به داخل پارک‌های محل اسکان مسافران و سامان‌دهی پارکینگ‌های سطح شهر، از مواردی بود که به آن اشاره شد.

وی افزود: نصب تابلوی مناسب در سردرِ پارکینگ‌ها و ذکر نام، ظرفیت و ساعت کار آن‌ها نیز ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: طراحی نقاشی‌های دیواری که معرف تاریخ کرمان باشد، نصب المان‌های زیبا در مسیر بولوار جمهوری‌اسلامی و مسیرهای ویژه‌ی گردشگری، ایجاد کارگاه‌های نقاشی کودکان در پارک‌ها، اهدای یادبودهای ارزان‌قیمت و نمادین همراه با پیام شهردار کرمان به مهمانان نوروزی، برگزاری جشن‌های شبانه‌ی مفرح و شاد با غنای فرهنگی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه‌ی صنایع دستی، تهیه و تدارک و جانمایی کانترهای تبلیغاتی در فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و پایانه‌ی مسافربری، سامان‌دهی پایانه‌ی مسافربری آدینه، سامان‌دهی ورودی‌های شهر و سامان‌دهی خودروهای سنگین در ورودی‌های شهر نیز از جمله دیگر پیشنهادات است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار