اصفهان؛

ورود سامانه بارشی ازفردا به استان اصفهان

بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته در استان اصفهان در شهرستان سمیرم با 2.4 میلیمتر بارش، ثبت و گزارش شد در حالی که سامانه بارشی جدید از فردا وارد این منطقه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان  افزود: از روز گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران و در برخی ارتفاعات در غرب و جنوب استان شاهد بارش برف بودیم که بیشترین بارندگی با 30 سانتیمتر برف و در مجموع 42.4 میلیمتر آب حاصل از بارش در سمیرم گزارش شد.

فاطمه زهرا سیدان افزود: پس از سمیرم، فریدونشهر با 30 سانتیمتر، خوانسار با 12 سانتیمتر برف و 24.6 میلیمتر آب حاصل از بارش، داران با 15 سانتیمتر، بویین و میاندشت با 14 سانتیمتر دارای بیشترین بارندگی بودند.

سیدان با بیان اینکه در کلانشهر اصفهان هم 5.9 میلیمتر بارش باران گزارش شد،افزود:این سامانه امروز (سه شنبه) بطور کامل از استان خارج شده و مه آلودگی و رطوبت و سرمای هوا را بهمراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بتدریج مه برطرف خواهد شد، گفت: وضعیت مه آلودگی برای شهر اصفهان، اردستان، کبوترآباد، خوروبیابانک ومورچه خورت، نطنز و کاشان وجود داشت و کمترین میزان دید افقی در اردستان و کبوترآباد با 50 متر گزارش شده است.

سیدان با بیان اینکه این سامانه بتدریج از مناطق شرقی استان خارج شده است، گفت: سامانه بارشی جدیدی از فردا( چهارشنبه) با افزایش ابر از مناطق غربی و جنوب غربی فعال خواهد شد و بارش هایی را در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق غربی و جنوبی استان بدنبال خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه بارش برای روز پنجشنبه بر روی استان پیش بینی می شود تصریح کرد: فعالیت این سامانه بارش زا در روز پنجشنبه هفته جاری بویژه در مناطق غربی و جنوبی استان شدت می یابد و تا اوایل روز جمعه ادامه می یابد.

سیدان با بیان اینکه روند دمای هوا تا ظهر امروز افزایشی خواهد بود، گفت: کمینه دما برای روز چهارشنبه (فردا) دو تا سه درجه سانتیگراد کاهش پیدا خواهد کرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.