مشهد؛

آمادگی شهرستان تربت حیدریه برای استقبال از مسافرین و گردشگران نوروزی

با توجه به ظرفیتها و پتانسیل های فراوان تاریخی و گردشگری در شهرستان تربت حیدریه، این منطقه باید از خدمات کريدوري خارج و به مقصد گردشگری تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زارع صفت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان تربت حیدریه گفت: نگاه به سفر بایستی عوض و رویکرد بایستی به سمت و سوی استفاده بهینه از داشته ها باشد و همه افراد شهرستان باید به نحوی متوجه اهمیت حوزه گردشگری شوند.

وی با اشاره به عبور میلیون ها مسافر و گردشگر از این منطقه گفت:،اگر بتوانیم درصدی از این گردشگران و مسافران را در شهرستان ماندگار کنیم تحول چشمگیری در اقتصاد شهرستان صورت خواهد گرفت .

موهبتی معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه هم در این جلسه گفت: در راستای رونق گردشگری شهرستان باید پروژه ای محرک براي گردشگري شهرستان تعریف و تورهای گردشگری تخصصی به کمک شهرستان بیایند.

وی افزود: کلیه ارگان های دولتی و غیر دولتی باید از این فرصت عبور مسافران از این منطقه نهایت استفاده را برده و تا حد امکان به تقویت زیرساختهای گردشگری توجه شود.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان تربت حيدريه گفت: وجود شاخص های بسیار مستعد گردشگری در شهرستان بویژه موقعیت ممتاز و استراتژیکی شهرستان، رتبه اول تولید زعفران و ابریشم، وجود روستاهای هدف گردشگری و صنایع دستی متنوع و ... کمک فراوانی در جذب گردشگران خواهد نمود.

وی از آمادگی کلیه امکانات شهرستان در جهت استقبال شایسته از مسافرین و گردشگران نوروزی خبر داد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.