اصفهان؛

معرفی اصفهان به عنوان «پایتخت شهر دوستدار کودک» در ایران

رئیس صندوق حمایت از کودکان در ایران (یونیسف) به همراه نمایندگانی از وزارت کشور با حضور در اصفهان با شهردار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طبق برنامه‌ریزی‌های  صورت گرفته مقرر شده تا شهر پرآوازه اصفهان به عنوان پایلوت و پایتخت شهر دوستدار کودک در ایران انتخاب شود و طی گام‌هایی مشخص در مدت معین شهرداری به شاخص‌های شهر دوستدار کودک یونیسف نزدیک شود.

در همین راستا ویل پارکس رئیس صندوق حمایت از کودکان در ایران(یونیسف) به همراه نمایندگانی از وزارت کشور با حضور در اصفهان به منظور اجرای برنامه‌های مختلف خود با مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

ویل پارکس نماینده یونیسف در ایران در حاشیه این دیدار با بیان اینکه پیش از سفر به اصفهان اطلاعات بسیاری در مورد این شهر کسب کرده بودم، اظهار کرد: با توجه به سفارشات بسیار زیاد در کشورم برای بازدید از اصفهان بی‌تاب بوده و هم اکنون بسیار خوشحالم که در این شهر هستم.

وی تصریح کرد: بررسی زمینه‌ها و ظرفیت‌های اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک از موضوعات جلسه با شهردار اصفهان بود که قرار شد زمینه‌های اجرایی آن برای نخستین بار در ایران در اصفهان انجام شود. 

نماینده یونیسف در ایران تأکید کرد: با بازدید از شهر اصفهان توصیه‌های لازم برای بهتر شدن تلاش‌های شهرداری به منظور ارائه برنامه‌های بهتر برای کودکان ارائه می‌شود.

وی افزود: کمک‌های یونیسف در زمینه شهر دوستدار کودک بیشتر در زمینه کمک‌های فنی و تکنیکی است که به طور مثال در اختیار قرار دادن جدیدترین کتاب‌ها می‌تواند از آن جمله باشد.

پارکس همچنین در دیدار با شهردار اصفهان نیز گفت: قرار گرفتن نام یونیسف در کنار شهرداری اصفهان می‌تواند مزیت‌های بسیاری برای این شهر و شهرداری آن داشته و اقتدار بیشتری به فعالیت‌های آن بدهد.

وی تأکید کرد: اصفهان در زمینه شهر دوستدار کودک ظرفیت‌های لازم برای رهبری شهرهای دیگر کشور و حتی جهان را داراست که می‌تواند شهرهای دیگر را نیز به دنبال خود بکشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.