مدبر: وصول مطالبات از محل حساب های سرخابی ها منتفی شد

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از منتفی شدن وصول مطالبات از محل حساب های سرخابی ها خبر داد.

مدبر: وصول مطالبات از محل حساب های سرخآبی ها منتفی شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام کرد: طبق قانون از محل حساب های این دو باشگاه برای پرداخت اجاره بهای معوقه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، بلوکه شده بود که با نامه ای که ارسال کردیم وصول مطالبات از محل حساب های این دو باشگاه منتفی شد.

وی درباره برداشت وجوه از حساب باشگاه های استقلال و پرسپولیس بابت بدهی اجاره زمین های ورزشگاه آزادی تهران، گفت: حساب های این دو باشگاه مسدود نشده است.

مصطفی مدبر توضیح داد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدهی سنوات گذشته خود را به طور کامل با شرکت توسعه تسویه نکرده اند و از آنجایی که دولتی هستند، وجوه متمرکز شده در خزانه داری کل کشور دارند و طبق قانون از محل حساب های این دو باشگاه برای پرداخت اجاره بهای معوقه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، بلوکه شده است که با نامه ای که ارسال کردیم وصول مطالبات از محل حساب های این دو باشگاه منتفی شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان گفت: این اجاره بهاء طبق قرارداد باید از طریق سازمان لیگ به شرکت توسعه پرداخت می شد که تاکنون سازمان لیگ وجهی نداده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار