تبریز؛

تاکیدبر فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی

قائم مقام صداوسیمای آذربایجان شرقی بر فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی تاکید کرد.

تاکیدبر فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عیسی زاده در نشست کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون قاچاق کالا و ارزاستان با اشاره به اینکه  فرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی رسالت همگانی است ، افزود: تبلیغ و ترویج فرهنگ مقابله با قاچاق کالا ضرورتی انکار ناپذیر است و همه باید در این خصوص مشارکت کنند.
 
 وی با تاکید براینکه صداوسیمای استان در برنامه های خود بدنبال تشویق مردم به خرید کالای داخلی با تولید برنامه هاست، گفت: درکنار فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی باید تولید کنندگان نیز با ارتقا کیفی کالاهای تولیدی خود در مقابله با واردات کالای خارجی و همچنین قاچاق کالا تلاش کنند.
 
معاون فرهنگی شهردار تبریز هم گفت : شهرداری با بیش از 130مرکز فرهنگی در مناطق مختلف تبریز برای کمک به این فرهنگ سازی آماده است .
 
حجه الاسلام حمیدی افزود: برنامه ریزی لازم برای روز های آخر سال که فصل خرید های نوروزی است صورت گرفته و تلاش خواهد شد در این فرهنگ سازی اهتمام جدی شود.
 
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی هم از تشدید نظارت های این سازمان از اول اسفند ماه برای مبارزه با تخلفات احتمالی صنفی و همچنین جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق در واحد های عرضه  خبر داد .
 
عطاپور با اشاره به اینکه صنوف تبریز برای عرضه نکردن کالا های خارجی برای حمایت از تولیدات داخلی پیش قدم شده اند، گفت: اخیرا اتحادیه عرضه کنندگان کفش تبریز با شعار" با افتخار فقط کالای ایرانی عرضه می کنیم "  برای مقابله با کالا های خارجی و کالای قاچاق به میدان آمده اند ابراز امید واری کرد دیگر صنوف نیز به این حرکت مناسب اقدام کنند.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار