کرمان؛

روز والنتاین موجب ترویج فرهنگ منحط غرب است

رئيس اداره اماكن عمومی استان کرمان اهمیت دادن به روز والنتاین را موجب ترویج فرهنگ منحط غرب دانست و گفت: دشمنان با ترویج فرهنگ منحط غرب باعث کمرنگ کردن ارزش های دينی و تضعيف نهاد خانواده می شوند.

روز والنتاین موجب ترویج فرهنگ منحط غرب استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬ سرهنگ محمد باقر فلسفی در نشست با رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری افزود: 25 بهمن همزمان با 14 فوریه ، بنا بر اعتقاد باور پيروان دين مسيحيت روز عشق يا والنتاين نامگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال های اخير دشمنان تلاش كرده اند با ترويج فرهنگ منحط غرب در بين امت مسلمان كشورمان بخصوص نوجوانان و جوانان باعث کمرنگ کردن يا از بين بردن ارزش های دينی، تضعيف نهاد خانواده شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در اين روز و انجام تبليغات گسترده در فضای مجازی و شبكه های ماهواره ای برای ترويج اين مناسبت، لازم است برنامه ريزی دقيق و موثری براي مقابله با آن صورت گيرد.

سرهنگ فلسفی ممنوعيت انجام هرگونه تبليغ يا عرضه اجناس با نام و علائم والنتاين از طريق اتحاديه هاي مرتبط خواستار شد و از آنان خواست:به متصديان واحدهای صنفی از طریق اتاق اصناف آموزش و توجيه متصديان صورت گيرد.

وی افزود: با توجه به اينكه مجتمع های تجاری، پاساژها و مراکز خريد به عنوان مراكز مهم عرضه اجناس با نشان والنتاين می باشند، اعضاء هيئت مديره اين مراکز در خصوص رعايت ضوابط و مقررات نيروي انتظامی و عدم تبليغ و عرضه محصولات منتسب به اين موضوع توجيه شده اند.

رئیس اداره اماكن عمومی استان در پایان با اشاره به اینکه ممکن است دفاتر خدمات گردشگری اقدام به برگزاری تورهای غیر مجاز كنند ازاداره کل ميراث فرهنگی ، صنايع دستی و گردشگری خواست تا در خصوص توجيه مديران دفاتر خدمات گردشگري پیرامون این موضوع توجیه شوند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار