مشهد؛

طرح تفصیلی و سند راهبردی تابلوهای تبلیغات شهری

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از برگزاری بیش از 150 جلسه تخصصی و توزیع 2هزار پرسشنامه به منظور تهیه طرح تفصیلی و سند راهبردی تابلوهای تبلیغات شهری مشهد خبر داد.

طرح تفصیلی و سند راهبردی تابلوهای تبلیغات شهریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احمد محبی، در اولین جلسه تخصصی تبلیغات شهری که با حضور اساتید دانشگاه و متخصصین امر در تالار شهر شورای اسلامی مشهد برگزار شد، گفت : طرح تفصیلی تابلوهای تبلیغات شهری از پارسال شروع شده است که هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

محبی درادامه درباره طرح تفصیلی تابلوهای تبلیغات شهری افزود: این طرح صرفا تبلیغاتی نیست بلکه سند راهبردی مشهد است که پس از برگزاری بیش از 150 جلسه تخصصی با کارشناسان، صاحب‌نظران و شرکتهای تبلیغاتی و توزیع بیش از دو هزار پرسشنامه، بر اساس سه معیار ایمنی، زیبایی و اقتصاد شهری شکل گرفته‌است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: با توجه به نگارش 102 پروژه تبلیغاتی برای مشهد، بخشی از این پروژه ها در سند راهبردی تبلیغات در افق 1404 پاسخ داده خواهد شد.

محبی در پایان بیان کرد: اجرای طرح تفصیلی تابلوی تبلیغاتی به ویژه ساماندهی و نظارت بر تابلوهای معرف کاربری و صنفی، کاری بسیار سنگین است که امیدواریم با فراهم آوردن ابزارهای مورد نیاز از جمله اعتبار، نیروی انسانی و مجوزهای لازم و همکاری مناطق 13 گانه شهرداری مشهد به سرانجام ‌رسد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار