جلالی: بازی مقابل استقلال خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار سختی مقابل استقلال خوزستان داریم و امیدواریم با استفاده از میزبانی، سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

جلالی: هدفمان کسب سه امتیاز استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی‌ها برای ما بسیار اهمیت دارند و فکر می کنم خیلی تعیین کننده است و فرصت تمرین نداریم و شهریار مغانلو تنها محروم تیم مان است و سعی می‌کنیم از بقیه بازیکنان به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی افزود: دلایل زیادی دارد که انتظار داشتیم شروع نیم فصل دوم بر خلاف شروع نیم فصل اول بازی های سخت تری پیش رو داشته باشیم و نتایج مورد نظرمان را بدست نیاوریم.

انتظار داشتیم امتیازات زیادی کسب کنیم، در 6 هفته گذشته از لحاظ کیفیت بهتر از بقیه بودیم اما در نتایج خوب عمل نکردیم و این باعث نگرانی است هرچند هفته‌هایی را پیش رو داریم که می توانیم امتیازات خوبی را جمع آوری کنیم البته مشکلاتی در حوزه فنی داریم که امیدوارم به مرور حل شود.

جلالی ادامه داد: بازیکنان خوبی داریم ولی نیازمند این هستیم که ذهن قوی‌تری داشته باشیم.

وی درباره استقبال کم از نشست خبری بیان کرد: دیگر برای من عادی شده و به این موضوع کنار آمده‌ام متاسفانه در فوتبال ما چنین است و امیدوارم این مشکل برطرف شود. این موضوع برای من عادی است و تلاش کردم تا با این کنار بیایم.

دیدار تیم‌های پیکان تهران و استقلال خوزستان فردا (سه شنبه) ساعت 15:30 در ورزشگاه شهر قدس برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار