یاسوج؛

واریز شدن 610 میلیارد ریال به خزانه معین استان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 610 میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران این استان به خزانه معین واریز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ ابراهیم کشاورز در نشست با مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این اقدام مهم بر اساس هماهنگی های لازم بین فرا بورس ایران و خزانه داری کل کشور انجام و مبلغ مورد نظر نیز به حساب دستگاه های اجرایی استان برای دریافت مطالبات پیمانکاران از نهادهای دولتی واریز شد. 

وی افزود که واریز این مبلغ فرصت مناسبی برای سیستم اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بانکهای عامل است زیرا افزایش نقدینگی و گردش پولی سبب شتاب بخشی در روند انجام فعالیت های اقتصادی در استان خواهد شد. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت درآمدی این استان گفت که با پیگیری دستگاه های متولی تاکنون نسبت به سهم 10 ماهه 104 درصد و نسبت به درآمد کل 87 درصد درآمدهای مصوب استان وصول شده است. 

کشاورز بیان کرد: تا پایان سال جاری مابقی درآمد مصوب کهگیلویه و بویراحمد وصول خواهد شد تا استان از عواید آن بهره مند شود. 

وی عنوان کرد که انتظار می رود دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کهگیلویه و بویراحمد با رصد مسائل و خرد جمعی لازم مشکلات را برطرف کنند. 

کشاورز ابراز داشت: امید است با تدبیر و آینده نگری این دستگاه ها اصلاحات لازم در راستای رشد و توسعه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد انجام شود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت که اقدام ها و فعالیت های ارزنده مطلوبی در حوزه اقتصادی این استان انجام شده و دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان حضور و مشارکت موثری در انجام امور داشته اند.

کشاورز اظهار داشت: اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی تزریق شده به بدنه اقتصاد استان نتایج مطلوبی را رقم زده است. 

وی افزود که دهه فجر سال جاری طرح های عمرانی و اقتصادی متعددی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا کلنگ زنی شد و امید است با برنامه ریزی هدفمند نیز سال آینده نیز خدمات و کارنامه بهتری را شاهد باشیم. 

کشاورز بیان کرد: روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای اطلاع رسانی مهمترین کارها و فعالیت های اقتصادی انجام شده، کمپین اطلاع رسانی را با عنوان «صد روز، صد اقدام» در دستور کار قرار داده که از دوم بهمن سال جاری به مدت 100 روز اجرا می شود. 

وی عنوان کرد که دستگاه های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با هماهنگی لازم نسبت به اطلاع رسانی این فعالیت ها از طریق تبلیغات محیطی، نشریات مکتوب، فضای مجازی، دستگاه های خودپرداز و دیگر وسایل ارتباطی اقدام کنند. 

کشاورز ابراز داشت: بدلیل حجم گسترده فعالیت های کمپین و با توجه به اینکه موفقیت اجرای آن منوط به سرعت و دقت عمل بالای ارکان وزارتخانه و دستگاه های تابعه است باید بسترسازی لازم برای تبادل و انتشار آسان اطلاعات کمپین در مدت 100 روزه اجرای آن در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.