اهواز؛

مدارس کدام شهرستان ها تعطیل شد؟

قطعی برق و آب، باعث تعطیلی برخی مدارس در شهرستان های خوزستان در یک و دو نوبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، در اهواز تعطیلی مدارس به عهده شورای معلمان گذاشته شده است. در اطلاعیه مربوطه آمده است:

قابل توجه مدیران محترم مدارس نواحی چهارگانه اهواز

 با توجه به قطعی آب و برق برخی مناطق مسکونی شهر اهواز و عدم اعلام تعطیلی از سوی ستاد بحران شهرستان اهواز، به اطلاع می رساند با تشکیل شورای دبیران و هماهنگی با اداره متبوع نسبت به تعطیلی مدرسه خود اقدام کنند.

ضمنا، اولیای دانش آموزان را در جریان تعطیلی مدرسه قرار دهید.

همچنین مدارس باغملک در حوزه دوگچه، تل شور و پوتو به دلیل مشکلات جاده و سختی تردد امروز 25 بهمن ماه تعطیل شد.

مدارس تایم صبح الوارگرمسیری تعطیل شد.

مدارس بخش فتح المبین شهرستان شوش در برخی روستاها در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

مدارس نوبت صبح روستاهای حمزه، مجید، شهرک بختیاری، دوسلق، فرحان کبر، ترویح، شریول، مجید صمدی، عنکوش، رقیوه ، حمود و احرار از توابع بخش فتح المبین شهرستان شوش در نوبت صبح امروز دوشنبه 25 بهمن تعطیل شدند.

بنا به اعلام اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، امروز همچنین با توجه به اطلاعیه ستاد مدیریت بحران مبنی بر احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر کلیه مدارس تایم صبح منطقه دهدز و ایذه تعطیل هستند.

مدارس روستاهای خویس، مالک اشتر، سید خلف، سیدعبدلله و بیت مشحوط توابع شهر شاوور در شهرستان شوش نیز در نوبت صبح امروز ٢٥ بهمن ماه ٩٥ تعطیل است.

پیش از این و در ساعات اولیه شب گذشته، مدارس بهبهان و امیدیه و بخش جایزان در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح امروز و تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان هندیجان نیز به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از وقوع سیلاب تعطیل شده بود.

بنا به اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان مدارس نوبت بعدازظهر امروز 25 بهمن ماه ٩٥ ايذه تعطیل شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.