امیر کیومرث هاشمی:

در سایه امنیت کشور پیشرفت‌ها حاصل می‌شود

جانشین هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: در سایه امنیت است که چرخه زندگی می‌چرخد و پیشرفت‌ها حاصل می‌شود

در سایه امنیت کشور پیشرفت‌ها حاصل می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر کیومرث هاشمی جانشین هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در اولین یادواره تجلیل از شهدا، ‌جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان اداره بهداشت ودرمان نهاجا که در هتل نهاجا  برگزار شد، اظهارداشت: نقاط قوت و ضعف و مسائل مختلف دفاع مقدس باید به نسل آینده انتقال داده شود چرا که دانایی برای نسل‌های آینده ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر پزشک، کارمند و مردم ما بدانند در هشت سال دفاع مقدس چه غرامتی پرداخت شده است، تصریح کرد: این موضوع باعث واکسینه شدن دانایی آن ها می‌شود و اگر این آمادگی در مجموعه نیروهای مسلح ما انجام شود دیگر نیازی به جنگ نیست.

جانشین هیأت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: از زمان پیروزی دفاع مقدس تهدیدها همیشه علیه کشور ما بوده و ادامه داشته است. امروز اگر دشمن با همه دشمنی خود که با اسلام دارد حمله ای نمی کند به خاطر این است که در برآوردش به این نتیجه نرسیده است زیرا دشمن از ایمان، وحدت و همبستگی مردم کشورمان هراس دارد.

هاشمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان داشت: ایشان در فرمایشاتشان برای دفاع مقدس فرمودند که اگر دفاع مقدس هشت سال طول کشید شما سال‌ها برای آن مطلب بنویسید که جا دارد چرا که دوران دفاع مقدس برای نسل‌های مختلف باید تکرار شود و امام(ره) در فرمایشاتشان فرموده بودند ما هر چه داریم از این تکرارهاست. این تجلیل‌ها و تکرارها برای خودمان است و یادآوری‌اش برای ما دانایی ایجاد می‌کند.

وی در پایان گفت: یادآوری دوران دفاع مقدس برای ما دانایی ایجاد می‌کند و دانایی توانایی می‌آورد و توانایی قدرت و قدرت امنیت در پی دارد. در سایه امنیت است که چرخه زندگی می‌چرخد و پیشرفت‌ها حاصل می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار