لرستان؛

تردد محورهای ارتباطی لرستان با زنجیرچرخ

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت: به دلیل بارش سنگین برف، تردد در اغلب محورهای ارتباطی استان لرستان فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی افزود: به دنبال بارش برف و باران از شب گذشته، تردد در جاده ها و مسیرهای ارتباطی به ویژه در گردنه ها فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی با تاکید بر لزوم تردد نکردن رانندگان بدون زنجیرچرخ در محورهای ارتباطی لرستان گفت: آزاد راه خرم آباد - پل زال نیز از شب گذشته بر اثر ریزش در چندین نقطه مسدود شده است که طی ساعات آینده بازگشایی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان اظهار کرد: هم اکنون با توجه به بارش برف سنگین تعداد زیادی از روستاهای شهرستان دلفان، شهر الشتر، بسیاری از روستاهای شهرستان سلسه، برخی نقاط شهر بروجرد، اشترینان، بیرانشهر و همچنین تعدادی از روستاهای منطقه رباط خرم آباد دچار قطعی برق هستند.

وی افزود: شرکت توزیع برق استان لرستان با تمام توان و امکانات موجود از نخستین ساعات بامداد امروز در تلاش برای رفع خاموشی ها است.

آریایی گفت: در پی بارش برف و باران که از شب گذشته آغاز شده است با موافقت استاندار لرستان، فعالیت تمام ادارات، بانک ها و موسسات دولتی در سطح شهرستان های ازنا، درورد، بروجرد، سلسله، دلفان، دوره چگنی و خرم آباد با یک ساعت تاخیر آغاز شد و همچنین مداس ابتدایی نوبت صبح اغلب شهرستان های استان تعطیل و سایر مقاطع نیز با تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز به کار کردند.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان افزود: متوسط بارش باران تا ساعت هفت صبح امروز در استان 26 میلی متر بوده است که بیشترین بارش مربوط به خرم آباد با 36 میلی متر و کمترین بارش باران با 17 میلی متر مربوط به الیگودرز و بروجرد است.

وی افزود: مقدار بارش برف نیز تا ساعت هفت صبح امروز در بروجرد 25، نورآباد 20، الشتر 20، دورود 12 و ازنا 10 سانتیمتر گزارش شده است.

بارش سنگین برف و باران از شب گذشته(یکشنبه) آغاز و موجب مسدود شدن جاده بروجرد - اراک شده است

منبع: ایرنا  

انتهای پیام/ق   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.