پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون و آی پد در سراسر دنیا

با توجه به رشد گسترده بازار برنامه های اندروید، اما هر یک از محبوبیت متفاوتی در سراسر دنیا برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ برنامه های بسیاری درفضای مجازی وجود دارد و هر یک از کاربران به برنامه هایی خاص گرایش دارند و از آنها استفاده می کنند، اما همواره مردم هر کشور، به یک برنامه خاص روی می آورند و آن را دانلود می کنند. در اینجا به پر کاربردترین برنامه های گوشی های آیفون و آی پد در سراسر دنیا می پردازیم.

-آمریکا، استرالیا و فرانسه
برنامه "bitmoji" درصدر فهرست پرکاربردترین برنامه های گوشی های آیفون و آی پد قرار دارد. این برنامه، برای استفاده از مسنجرها طراحی شده است و از اطلاعات خصوصی شما محافظت می کند.

-انگلستان
انگلیسی ها، برنامه "prank dial" را ترجیح می دهند ؛ زیرا با استفاده از این برنامه می توان مکالمات را سریع و راحت ضبط کرد.

-آلمان
بسیاری از کاربران آلمانی، برنامه "mein vodafone" را دانلود کردند تا با استفاده از آن، از خدمات صوتی و تصویری بر تلفن همراه خود استفاده کنند.

-کره جنوبی
کاربران کره جنوبی بیشتر برنامه های بازی دانلود می کنند و برنامه " "super mario run از محبوبیت گسترده ای در بین مردم کره جنوبی برخوردار است.

-ژاپن
برنامه "beauty cam" بیشترین شمار دانلود را در بین سایر برنامه ها به خود اختصاص داده است.

-سنگاپور
برنامه "grab" از محبوبیت بالائی در بین مردم سنگاپور برخوردار است. مردم سنگاپور از این برنامه برای رزرو تاکسی استفاده می کنند.

-مالزی
کاربران مالزیایی به شکل گسترده ای از واتس آپ استفاده می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار