خوشمزه‌ترین رشته دانشگاهی دنیا/ تسهیلات ویژه برای رشته «شکلات‌شناسی»

شیرینی و شکلات سازی تنها یک هنر نیست بلکه علمی بسیار پیچیده و دانشی به روز است که می‌تواند سود سرشاری نصیب صاحبان صنایع کند.

خوشمزه‌ترین رشته دانشگاهی دنیا/ تسهیلات ویژه برای رشته «شکلات‌شناسی»به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ به تازگی دانشگاه university of the west of england اعلام کرده است که یک بورس تحصیلی سالیانه به مبلغ 15000 پوند در سال به یک داوطلب گزینش شده مقطع دکترای شکلات شناسی به مدت سه سال اعطا می‌کند.

گفتنی است؛ مدیران این دانشگاه در نظر دارند شایسته‌ترین فرد برای تحقیق در خصوص طعم و مزه، فرآیندهای شیمیایی و تخمیر دانه‌های کاکائو را پیدا کرده تا این فرد به طور تخصصی بر روی شکلات تحقیق کند.

صنعت شکلات‌سازی یکی از صنایع بسیار پر درآمد در دنیا است و صاحبان بسیاری از شرکت‌های شکلات‌سازی به دنبال خلاقیت در ساخت این محصول، طعم، بالابردن ارزش تغذیه‌ای و سلامت، کاستن از عوارض سلامتی آن، بسته‌بندی زیبا و مواردی از این دست هستند تا سود بیشتری بدست آورند.

فرد انتخاب شده برای گذراندن دوره دکترای شکلات‌شناسی می‌تواند به برخی از بهترین شرکت‌های شکلات سازی در سراسر جهان مانند میلکا، سفر کند و طعم شکلات‌ها را بچشد و از نزدیک در جریان چگونگی ساخت شکلات قرار گیرد.

همچنین پس از اتمام دوره تحصیلی دانشگاه پول و امکانات لازم برای ساخت و راه اندازی یک کارخانه جدید شکلات سازی را به این فرد داده می‌شود.

منبع:thetribuneindia

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شيوا
۱۹:۴۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
سلام ببخشيد ميخاستم بدانم براي تحصيل در اين رشته بايد مدرك كارشناسي داشتهزباشيم
يلا فقط مدرك ديپلم كافيست؟!
آخرین اخبار