اصفهان؛

صدا و سیما اثرگذاری وسیع و عمیقی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد

صدا و سیما اثرگذاری وسیع و عمیقی در این ارتباط دارد و در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در سطح ملی و استانی در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز به انجام رسانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،استاندار اصفهان در جلسه‌ کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به گزارش اقدامات صدا و سیمای مرکز اصفهان و رئیس کارگروه فرهنگی و پژوهشی در خصوص قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: این سازمان وظیفه‌ مهمی را در ارتباط با توجیه افکار عمومی و اطلاع‌رسانی شایسته در خصوص آشنایی با کالاهای قاچاق، روش تشخیص قاچاق از غیر قاچاق، اطلاع‌رسانی اقدامات ایجابی و سلبی و انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های ذیربط کمیسیون استان بر عهده دارد.

رسول زرگرپور افزود: صدا و سیما اثرگذاری وسیع و عمیقی در این ارتباط دارد و در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خوبی در سطح ملی و استانی در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز به انجام رسانده است.
استاندار اصفهان با بیان اینکه احساس رضایتمندی در بین مردم ایجاد شده است، گفت: برنامه‌های صدا و سیما می‌تواند اثرات مخرب قاچاق کالا و ارز بر روی اقتصاد، اشتغال، سلامت و... را برای مردم آشکار کند و همچنین می‌تواند نقش هدایتگر را نیز بر عهده داشته باشد.

زرگرپور اضافه کرد: صدا و سیما باید از بعد فرهنگی و تبلیغاتی و همچنین ایجابی و سلبی کمک کند تا بتوانیم با این معضل اجتماعی برخورد کنیم.

در این جلسه تدابیر اتخاذ شده و آخرین اقدامات به عمل آمده در خصوص اجرای دستورالعمل نحوه‌ تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و همچنین تدابیر و اقدامات انجام شده در خصوص دستورالعمل نحوه‌ اجرای احکام پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بررسی و تصمیمات لازم برای رفع موانع و مشکلات موجود اتخاذ شد.

همچنین اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های استانی برای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در ایام پایان سال تشریح شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.