آبادان؛

تشکیل کمیسیون رسیدگی به تخلفات برداشت آب از سرشاخه های کارون

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات آشکار برداشت آب از سرشاخه های کارون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛غلامرضا شرفی ضمن اشاره به اینکه در بحث برداشت آب پیگیریهای حقوقی ما آغاز شده است، گفت: در این رابطه کمیسیون خاصی از سوی هیئت دولت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت نیرو و مجلس نیز تشکیل شده که سه نماینده از خوزستان و دو نماینده از شهرکرد در این کمیسیون عضویت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل با جدیت در حال پیگیری است، افزود: کارهای مطالعاتی این موضوع انجام و  گزارشات مربوطه نیز تهیه شده و به زودی این گزارشات جهت پیگیریهای بعدی تحویل هیات دولت و مجلس می شود.

به گفته شرفی، پس از مطالعه و بررسی گزارشات یاد شده توسط هیئت دولت و مجلس، برنامه ها و اقدامات قابل پیش بینی برای مواجه با این موضوع به ما اعلام می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعی آب و برق در استان خوزستان که دو روز پیش بر اثر بروز گرد و غبار در استان اتفاق افتاد و سبب وارد آمدن ضرر و زیان فراوان به مردم و کل استان شد، افزود: قصد ما در این زمینه پیگیری حقوقی مسئله است.

شرفی گفت: این موضوع به عنوان یک مطالبه عمومی که خسارت زیادی را به استان خوزستان وارد آورد، باید از سوی مسئولان ذیربط به صورت حقوقی پاسخ داده شود.

وی تصریح کرد: تنها در یک مورد کاهش بیش از ۷۰۰ هزار بشکه نفت پالایش شده آن هم به دلیل قطعی برق ناشی از گرد و خاک پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.