اردبیل؛

ساماندهی یک هزار و 170 ورزشکار در شهرستان نیر

فرماندار شهرستان نیر گفت: یک هزار و ۱۷۰ ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ مهدی احمدی  در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان نیر اظهار داشت: شهرستان نیر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در حوزه ورزش دارد که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان زمینه‌ساز ارتقای ورزش قهرمانی در این شهرستان شد.

وی ظرفیت‌های موجود شهرستان نیر را قابل سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی برای جلب و جذب سرمایه‌گذاران به این حوزه باید توسط متولیان امر انجام شود چرا که با وجود ظرفیت‌های این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی در صورت بهره‌گیری درست از این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد توسعه ورزش شهرستان بود.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به زیرساخت‌های مطلوب و مناسب ورزشی در شهرستان نیر گفت: در حال حاضر با وجود 7 سالن و مکان ورزشی در شهرستان، سرانه ورزشی نیر 3 متر و 45 سانتیمتر است که در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان وضعیت مطلوبی داشته و رتبه برتر را داریم.

احمدی در مورد ساماندهی ورزشکاران شهرستان نیر تصریح کرد: یک هزار و 170 ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان فعالیت می‌کنند که تلاش می‌کنیم زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی را در شهرستان برای این ورزشکاران مهیا کنیم.

فرماندار شهرستان نیر از افتتاحپیست دوومیدانی شهرستان نیر خبر داد و افزود:زمین چمن تختی نیر نیز امسال تعمیر و تجهیز شده و برای فعالیت ورزشکاران بیش از گذشته زیرساختهای لازم در این ورزشگاه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان نیر با وجود ظرفیتهای بالا ورزشکاران و قهرمانان بسیاری را در سطح ملی و بین‌المللی پرورش دهد، گفت: از شهرستان نیر محمدرضا وثوقی و آرزو قاره قوشی در تیم ملی شمشیربازی حضور دارند که با بهره‌گیری از توانمندی‌های شهرستان می‌توانیماین افتخارات را توسعه و گسترش دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.