یزد؛

نارضایتی 4000 فعال آژانس های درون شهری یزد

تاکسیرانی یزد ۴۰۰۰ فعال آژانس‌های درون شهری یزد را ناراضی کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علیرضا جلالی معاون فرماندار یزد گفت: یکی از نکته‌هایی که مردم به ما مراجعه می‌کنند و نسبت به عدم اجرای آن اعتراض دارند، بحث آژانس‌های درون‌شهری است که مطابق قانون انجام نمی‌شود.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران، آژانس‌های داخل شهری باید به صنف واگذار شود و اتحادیه مشخص کار مربوط  به آنها را پیگیری کند تا به این وسیله رونق بهتری در کار آنها وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه این مصوبه رسمیت کامل دارد و لازم الاجرا است، تاکسیرانی یزد نسبت به اجرای این مصوبه موضع‌گیری کرده و همین موضوع اعتراض فعالان در این عرصه را فراهم کرده است که چرا تاکسیرانی حاضر نیست خود را از بحث آژانس‌های درونشهری کنار بکشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون بیان شده است که شهرداری موظف است خود را از این بخش کنار کشیده و بگذارد که اتحادیه کار خودش را انجام دهد و شهرداری تنها وظیفه نظارت بر عملکرد آنها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه 4000 نفر با این موضوع به‌صورت مستقیم در شهر یزد در ارتباط هستند، گفت: اقدامات تاکسیرانی زمینه نارضایتی تمام این افراد را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: شهرداری نسبت به اجرای قانون به تاکسیرانی که یکی از سازمان‌های تابعه آن است تذکر لازم را بدهد تا قانون به صورت کامل اجرایی شود و نارضایتی‌های ایجاد شده از بین برود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار