شیراز؛

هشدار در رابطه با سیلابی شدن مسیر‌ها در فارس

مدیرت بحران استانداری فارس با توجه به ورود سامانه بارشی به استان دستگاه های اجرای و مردم فارس نسبت به رعایت نکات ایمنی هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن فیاض پور مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با ورود سامانه بارشی از صبح فردا لازم است مسوولان اماکن عمومی و دولتی، بیمارستان ها، مدارس و مجتمع های تجاری که در نقاط آبگیر واقع یا دارای طبقات زیرزمین هستند تمهیدات لازم را در مواجهه با رخداد احتمالی سیل انجام دهند.

فیاض پورافزود: دستگاه های اجرایی به مسوولان کارگاه های عمرانی ابلاغ کنند تا حداکثر نکات ایمنی را در مواجهه با سیلاب رعایت کنند و در صورت امکان  نسبت به خروج مصالح و تعطیلی کارگاه ها اقدام کنند.
    
 وی با بیان اینکه شهرداری های استان نسبت به پاکسازی دهانه پل ها  و کانال های آب رودخانه ها در شهرها اقدام کنند، ادامه داد: شهرداری شیراز از فردا زیرگذرها و کنار گذرها را مسدود می کند و تردد وسایل نقلیه از این مسیرها امکان پذیر نیست.

فیاض پور خاطر نشان کرد: ساکنان حریم رودخانه ها، مسیل ها، آب راه ها و ساکنان پایین دست رودخانه خشک شیراز از هم اکنون آمادگی تخلیه اضطراری در صورت لزوم توسط شهرداری را داشته باشند.


وی اظهار داشت: مردم همچنین از سفرهای غیر ضروری فردا و پس فردا اجتناب کنند و در صورت مسافرت با تجهیزات کامل گرمایشی، زنجیر چرخ، سوخت کامل و امکانات لازم سفر کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس تصریح کرد:  4 کارگروه  اصلی در زمینه آماده باش در برابر حوادث احتمالی ناشی از وقوع سیلاب تشکیل شده است و شهردار شیراز به عنوان مسوول ستاد بحران شهر شیراز در خدمت شهروندان است.
انتهای پیام/ر
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.