سفیران ورزشی مبارزه با مواد مخدر معرفی شدند

حمیدرضا قلی پور،حمید سوریان،آرش میر اسماعیلی و هادی ساعی از سوی وزیر کشور به عنوان سفیران مبارزه با مواد مخدر معرفی شدند.

سفیران ورزشی مبارزه با مواد مخدر معرفی شدندبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت کشور شب گذشته مراسمی را با حضور هنرمندان و ورزشکاران برای معرفی سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر برگزار کرد که در این مراسم حمیدرضا قلی پور، حمید سوریان، آرش میر اسماعیلی و هادی ساعی از سوی وزیر کشور به عنوان سفیران مبارزه با مواد مخدر انتخاب شدند.

حمیدرضا قلی پور قهرمان ووشوی جهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مراسم سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر شب گذشته با حضور هنرمندان و ورزشکاران و خیرین از سوی وزارت کشور برگزار شد و نمایندگان مشخص شدند.

وی ادامه داد: من به همراه حمید سوریان، آرش میر اسماعیلی و هادی ساعی به عنوان نمایندگان ورزشکاران انتخاب شدیم تا هر ماه در جلسه ای وزارت کشور شرکت کنیم تا از برنامه هایی که در این زمینه باید اجرا شود مطلع شویم.

قلی پور تاکید کرد: امیدوارم بتوانم به عنوان سفیر اجتماعی به خوبی به وظایفم عمل کنم و تمام تلاشم را در این زمینه خواهم کرد.

قهرمان ووشو جهان درباره وضعیت مصدومیتش گفت: تمرینات بدنسازی مربوط به بالا تنه ام را به تازگی شروع کردم و در روزهای آینده نیز می توانم دویدن را کم کم شروع کنم.

گفتنی است علی دایی که قرار بود در این مراسم حضور یابد به دلیل مشغله فراوان نتوانست شرکت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار