کی روش همچنان در صدر فهرست گزینه های مربی گری در آفریقای جنوبی

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان هنوز در صدر فهرست گزینه های مربی گری در تیم ملی آفریقای جنوبی قرار دارد.

کی روش همچنان در صدر فهرست گزینه های مربی گری در آفریقای جنوبیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از اندیپندنت آنلاین، دنی جوردن ، رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بیان کرده است که سرمربی جدید تیم ملی این کشور تا پایان همین ماه انتخاب می شود. تیم ملی آفریقای جنوبی از ماه دسامبر که سرمربی اش را اخراج کرد، هنوز در مورد انتصاب سرمربی جدید تصمیمی نکرفته است.

پیش از این مربی هایی از جمله پیستو موسیمانه ، کارلوس کی روش ( سرمربی تیم ملی ایران که با استعفای او موافقت نشده است)،‌ هرو رنارد ( مراکش) و حتی گاوین هانت گزینه های مربی گری در تیم ملی آفریقای جنوبی اعلام شدند.

وی بیان کرده است که بیش از 35 مربی برای در دست گرفتن هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی، ابراز تمایل کرده اند که روبرتو مانچینی ( سرمربی سابق اینتر) و برنارد شوستر ( سرمربی سابق رئال مادرید) در میان آنها قرار دارند.

به نظر می رسد که اصلی ترین گزینه های مربی گری در آفریقای جنوبی،‌ رنارد و کی روش باشند. اما رنارد هنوز که هنوز است در تیم ملی مراکش مربی گری می کند و استعفای کی روش از سوی فدراسیون فوتبال ایران قبول نشده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار