پزشکیان در نطق پیش از دستور:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی چون ترامپ است

نایب رئیس مجلس گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی چون آمریکا بود.

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود پزشکیان که در غیاب لاریجانی، ریاست جلسه علنی امروز (یکشنبه، 24 بهمن) پارلمان را بر عهده داشت، در نطق میان دستور خود ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمود دیگری داشت و مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویانی چون آمریکا و رئیس جمهور منتخب که به قول مقام معظم رهبری چهره واقعی آمریکا را نشان داد.

وی افزود: کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند، ابتدایی‌ترین حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند.

نماینده مردم تبریز ادامه داد: حضور ملت شریف ایران نشان داد که این یاوه‌گویان نخواهند توانست عزم و اراده ملت ما را متزلزل کنند.

پزشکیان تصریح کرد: هر چقدر آنها بخواهند در مقابل ملت ما بایستند، این ملت قوی تر و منسجم‌تر از همیشه در صحنه خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: فاطمه زهرا (س) معرفتی است که در ورای همه حجاب‌های ظلمانی، حجابی نورانی داشت همه آنچه برای بشر رشد و تکامل تصور شود، ایشان احراز نموده بودند.

وی افزود: فاطمه زهرا (س) به مقام والای ام الهی نائل شده بود، دلایل گوناگونی برای اثبات علم و معرفت فاطمه (س) وجود دارد اما آنچه برای ما مهم است مجاهدت و کسب شایستگی برای کسب معرفت است که در روایت دینی معرفت او درک شب قدر است.

پزشکیان خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا (س) آن بانوی راستگو و بزرگی است که پیشینیان بر طبق شناخت از او روزگار می‌گذراندند و طبق فرمایش خداوند در قرآن آنهایی که پیامبر را آزار می‌دهند خداوند آنان را از رحمت خود در دنیا و آخرت دور ساخته و برای آنها عذاب خوار کننده‌ای آماده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از روایاتی که ذیل آیه آمده چنین استفاده می‌شود که آزار خاندان پیامبر (ص) به ویژه حضرت علی (ع) و دخترش فاطمه زهرا نیز مشمول همین آیه بوده است. در صحیح بخاری جز پنجم چنین آمده است رسول خدا (ص) فرمود فاطمه پاره تن من است هر کسی او را به خشم بیاورد مرا به خشم آورده است همین حدیث در صحیح مسلم بدین صورت است که فاطمه پاره تن من است هر که آزار دهد مرا آزار داده است.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: در سوره کوثر آمده است  "انا اعطیناک الکوثر"، ای پیامبر ما به تو کوثر عطا کرده‌ایم تعبیر کوثر فاطمه زهرا (س) است فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد این عقیده برگرفته از احادیث نبوی است اگرچه این احادیث دارای تفاوت لفظی بوده اما دارای مضمونی واحد هستند. رسول اکرم (ص) می‌فرمایند فاطمه سرور جهانیان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار