برای تشدید شهرک سازی در قدس اشغالی؛

رژیم صهیونیستی دستور تخریب خانه های بیشتر در جنوب مسجدالاقصی را صادر کرد

رژیم صهیونیستی برای تشدید شهرک سازی در نزدیکی قدس اشغالی، دستور تخریب تعداد دیگری از خانه‌ها را در محله البستان در جنوب مسجدالاقصی صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الاخباریه سوریه، رژیم صهیونیستی برای تشدید ساخت و ساز شهرک های صهیونیست نشین در نزدیکی قدس اشغالی، و در تلاش برای آواره کردن فلسطینیان ساکن محله های «البستان» و «وادی الحلوه» در این شهر مقدس، دستور تخریب تعداد دیگری از خانه‌ها را در محله البستان صادر کرده است.

براساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست به یک خانواده فلسطینی در محله البستان در جنوب مسجد الاقصی اخطاریه تخریب داده اند.

این اقدام چند ساعت پس از آن صورت گرفت که صهیونیست های شهرک نشین تعدادی از املاک فلسطینیان را در محله وادی الحلوه در جنوب قدس اشغالی به تصرف خود در آوردند.

منابع فلسطینی گفتند: شهرداری رژیم صهیونیستی به چندین خانواده در محله البستان اخطاریه تخریب داده و بهانه شهرداری نیز آن است که این خانه ها بدون کسب مجوز ساخته شده است. این در حالی است که بسیاری از خانه های این محله پیش از اشغال این شهر در سال 1967 میلادی ساخته شده است.

این منابع افزودند: همه خانه های این محله با خطر تخریب و کوچ اجباری ساکنانش روبروست که بیش از دو هزار و پانصد سکنه دارد. هدف از این کار نیز ایجاد پارک توراتی در چارچوب طرح موسوم به حوض مقدس است.

توزیع دستور تخریب و تنگ کردن عرصه بر ساکنان فلسطینی با هدف تشدید فشارها و سخت‌تر کردن شرایط زندگی بر آنها و در نهایت کوچ اجباری آنان و اسکان صهیونیستها به جای فلسطینیان است.

کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با این اقدامات و جنایات مکرر علیه مسجد الاقصی و شهر اشغالی قدس تلاش می کند بر فعالیت های فزاینده شهرک سازی و بی سابقه برای فیصله دادن به آرمان فلسطین سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار