استفاده از ظرفیت سمن‌ها در پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی گفت: برای تحقق اهداف پارس جنوبی از ظرفیت سمن‌ها بهره می‌گیریم.

استفاده از ظرفیت سمن‌ها در پارس جنوبی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدمهدی هاشمی در نشست تشکل‌های زیست‌محیطی شهرستان‌های پیرامون پارس جنوبی اظهار داشت: بدون شک معرفی ابعاد ناشناخته اهمیت مخزن گازی پارس جنوبی به فعالین محیط زیست ما را در اهداف استراتژیکمان کمک خواهد کرد.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی با اشاره به اینکه اقدام به شناسایی ذینفعان در تمامی حوزه‌ها و به‌خصوص حوزه‌های زیست‌محیطی همواره یکی از مهمترین برنامه‌های ما بوده است، افزود: ان‌شالله این مهم با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد زیست‌محیطی در سطح استان تحقق پیدا کند.

وی گفت: رعایت الگوهای زیست محیطی از اهداف استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی است که در این راه از ظرفیت سمن‌ها بهره می‌گیریم.

مدیر پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی با اشاره به توجه به اهمیت ذینفعان و تعریف «میزان رضایتمندی ذینفعان جامعه» به عنوان یکی از اهداف استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه‌های مربوطه گفت: آماده استقبال از برنامه‌های فعالین زیست محیطی منطقه و استان هستیم.

هاشمی با اشاره به برگزاری اخیر اولین نشست مشترک پالایشگاه اول پارس جنوبی  با حضور تشکل‌های زیست‌محیطی و سازمان محیط زیست استان بوشهر، کنگان و عسلویه گفت: اجرای برنامه‌های مشترک با نهادهای زیست‌محیطی و دوستداران منابع طبیعی یکی از اولویت‌های ما خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.