فرماندار جم مطرح کرد:

حل مشکل آب آشامیدنی شهرها و روستاها

فرماندار شهرستان جم گفت: مشکل آب آشامیدنی شهرها و روستاهای شهرستان جم برطرف می‌شود

حل مشکل آب آشامیدنی شهرها و روستاهابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرماندار شهر در نشست بررسی روند اجرایی طرح آبرسانی به شهرستان جم با قدردانی از توجه وزارت نیرو برای تسریع اجرای این طرح آبرسانی به شهرستان جم، با بیان اینکه اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف به جم روند اجرایی مطلوبی دارد، اظهار داشت: با تکمیل آن مشکل تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای شهرستان جم برطرف می‌شود.

فتح الله نوروزی با اشاره به اینکه 51 روستای جم دارای شبکه آبرسانی است افزود: بخش اعظم این روستاها با کمبود آب و فرسودگی شبکه مواجه و 24 روستای شهرستان جم نیز از آبرسانی سیار برخوردار هستند.

نوروزی با تاکید بر لزوم نوسازی شبکه آبرسانی شهرستان جم گفت: با توجه به فرسودگی 15 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرستان جم  لازم است همزمان با تکمیل پروژه آبرسانی جم، در راستای اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی، اقدام شود.

فرماندار جم تاکید کرد:  نیاز است اعتبار لازم برای استمرار اجاره چاه‌ها و جلوگیری از قطع آب در تامین آب آشامیدنی ساکنان شهرها و روستاهای جم اقدام شود.

نوروزی شرایط آب آشامیدنی جم را شکننده توصیف کرد و افزود: تسریع در تکمیل خط انتقال آب از مطالبات به حق مردم جم است و امیدواریم با نگاه مثبتی که در شهرستان، استان و سطح وزارتخانه‌های نفت و نیرو وجود دارد هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه  اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف به جم روند اجرایی مطلوبی دارد خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه مهم و با اهمیت مشکل تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای شهرستان جم برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.