اردبیل؛

شوراها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند

دبیر شورای اسلامی استان اردبیل گفت: شوراها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، ابراهیم کرامت عیسی‌لو افزود: شوراها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند و نباید در این زمینه دغدغه‌ها و مشکلات مردم مورد بی‌توجهی قرار گیرد چرا که اعضای شورای اسلامی موظف است باتوجه به ظرفیت خود در راستای برطرف کردن مطالبات مردم گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای استانها به طور منظم با حضور اعضای شورای استان و مسئولان برگزار می‌شود، گفت: این جلسات دستاوردهای زیادی را داشته و راهکارهای اساسی توسط مسئولان و نمایندگان و اعضای شورای اسلامی استان برای پیشرفت منطقه در این جلسات ارائه شده است.

عیسی‌لو بیان کرد: شورای اسلامی استان اردبیل در بخشهای مختلف کشاورزی، عمران، اقتصاد، فرهنگی، ورزش و اجتماعی مطالبات و دغدغه‌های مردم را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد تا بتواند با استفاده از ظرفیتهای موجود و پیگیریهای اساسی از مسئولان استان دغدغه‌های مردم دراین حوزه را برطرف سازد که انتظار داریم تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به افزایش اختیارات شورا اقدام کنند.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی استان اردبیل امسال اقدامات بسیار سازنده‌ای را در بخشهای مختلف انجام داده‌اند ولی این اقدامات هنوز مطلوب نبوده و نیاز است با برنامه‌های تخصصی و هدفمند بتوانیم عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی در اردبیل را انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.