در نشست خبری مسئولان انقلاب بحرین مطرح شد:

همه گزینه‌ها برای مقابله با رژیم آل‎خلیفه روی میز است/ محاکمه شیخ عیسی‌قاسم سیاسی است/ بیش از 5 هزار بحرینی در زندان‌های آل‎خلیفه هستند

مسئولین انقلاب بحرین بر مقاومت و ایستادگی مردم این کشور در مقابل رژیم آل خلیفه تأکید کردند.

همه گزینه‌ها برای مقابله با رژیم آل‎خلیفه روی میز است/ محاکمه شیخ عیسی قاسم سیاسی است/ بیش از 5 هزار بحرینی در زندان‌های آل‎خلیفه هستند

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری دو تن از مسئولین انقلاب بحرین امروز (23 بهمن‎ماه) در محل خبرگزاری مهر برگزار شد.

در این نشست خبری "شیخ‌عبدالله صالح" معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین با اشاره به اینکه ملت بحرین یک مقاومت اسطوره‌ای را در سالهای گذشته داشته و شهدای زیادی را تقدیم کرده است، عنوان داشت: آل خلیفه با نهایت ظلم انقلابیون را به شهادت رسانده و انقلاب بحرین بدون شک با توجه به  اینکه خون می‌دهد، پیروز است.

وی افزود: انقلاب بحرین با گذشت شش سال، وارد مرحله‌ جدیدی شده و مردم بحرین می‌دانند در مقابل چه کسانی ایستادگی کردند، لذا انگلیس، استکبار و رژیم آل خلیفه تلاش می‌کنند تا در مقابل مردم بایستند.

معاون دبیرکل جمعیت اسلامی بحرین با اشاره به حضور نیروهای سپر جزیره و مزدوران آمریکایی، سعودی و انگلیسی برای به شهادت رساندن مردم بحرین گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم سرنگون شدن رژیم ظالم بحرین است که این موضوع در حال تحقق است.

وی تصریح کرد: امروز درخصوص رسانه‌‌ها شاهدیم که آنها در پوشش تحولات یمن و بحرین کوتاهی می‌کنند؛ امروز مزدوران نظامی امارات، اردن، آمریکا و انگلیس استقلال بحرین را زیر سوال می‌برند.

شیخ‌‌عبدالله صالح با اشاره به تلاش انگلیس برای نفوذ در دستگاه‌های دولتی و امنیتی بحرین اظهار داشت: با توجه به روابط تنگاتنگ آل‎خلیفه و مقامات لندن، حمدبن خلیفه از انگلیس خواسته که بحرین را تحت استعمار خود درآورد.

در ادامه این نشست خبری، راشدالراشد رئیس دفتر جمعیت عمل اسلامی بحرین با اشاره به تلاش استکبار و غرب برای تحمیل اراده خود بر ملت‌ها گفت: انقلاب‌های مختلفی در تونس، مصر، یمن و بحرین انجام شده و مردم تلاش می‌کنند تا از سلطه استکبار خارج شوند.

وی با اشاره به تلاش ملت بحرین برای تحقق عدالت و آزادی در این کشور یادآور شد: آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانانش به همراه نیروهای سپر جزیره تلاش می‌کنند تا انقلاب بحرین را سرکوب کنند.

وی گفت: امروز شاهدیم که غرب با همه وجود تلاش می‌کند تا از دموکراسی در خلیج فارس جلوگیری کند و لذا ملت بحرین در جهت تحقق آزادی و دموکراسی شهید می‌دهند.

راشدالراشد تصریح کرد: اقدامات وحشیانه غرب و رژیم آل خلیفه و هم‌پیمانانش علیه مردم بحرین ادامه دارد و این در حالی است که جامعه جهانی از صلح سخن می‌گوید و به جای حمایت از مردم بحرین از دیکتاتورهایی همچون آل خلیفه حمایت می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی جمعیت اسلامی بحرین تأکید کرد: انقلاب بحرین انقلاب مظلومی است چرا که جامعه جهانی به جای حمایت از مردم این کشور از مزدوران پشتیبانی می‌کند. هم‎اکنون در بحرین ده‌ها نفر بر اثر حمایت از مطالبات مردمی بازداشت می‌شوند و شاهدیم کودکان زیر 15 سال، در زندان‌های آل خلیفه هستند و رسانه‌ها هیچ سخنی از جنایت‌های رژیم آل خلیفه، انگلیس، اردن، آمریکا و هم‌پیمانانشان به میان نمی‌آورند.

راشد الراشد در پاسخ به سوال خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چه زمانی مقاومت مسلحانه در بحرین آغاز خواهد شد، اظهار داشت: همه گزینه‌ها برای مقابله با رژیم آل خلیفه روی میز است؛ تاکنون مردم بحرین ترجیح دادند راهکار سیاسی را بکار بگیرند اما سطح جنایات و خونریزی آمریکا و انگلیس علیه مردم بحرین افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه هر احتمالی برای مقاومت مسلحانه با رژیم آل خلیفه وجود دارد، گفت: تاکنون آمریکا انگشت اتهام را به سوی جمهوری اسلامی برده و تلاش می‌کند تظاهرات مردمی را به ایران نسبت دهد.

راشدالراشد درباره علت تغییر مکرر دادگاه شیخ عیسی قاسم ادامه داد: دادگاه محاکمه شیخ عیسی قاسم سیاسی است و سیاسی بودن آن به این دلیل است که ضوابط خاصی در آن وجود ندارد و تصمیم‌گیری رژیم آل خلیفه براساس تحولات میدانی بحرین است.

وی در پایان با انتقاد شدید از نقض حقوق بشر توسط رژیم آل خلیفه و هم‌پیمانانش خاطر نشان کرد: هم‎اکنون بیش از 5 هزار بحرینی در زندان‌‌های آل خلیفه هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار