بوشهر:

مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد قهرمانی کشور

سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان بوشهر از برگزاری مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد قهرمانی کشور با شرکت 185 نفر در بوشهر خبر داد.

مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد قهرمانی کشور در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میثم خرمایی‌پور از برگزاری بیست‌و‌سومین رنکینگ پاکت بیلیارد آقایان و سیزدهمین رنکینگ پاکت قهرمانی بانوان کشور در بوشهر خبر داد و گفت: در این مسابقات که در هفت روز برگزار شد، در بخش آقایان ۱۵۳ شرکت‌کننده و در بخش بانوان ۳۲ شرکت‌کننده حضور یافت.

وی با اشاره به حضور بیلیاردکاران استان بوشهر در این دوره از مسابقات گفت: در بخش آقایان از تعداد ۱۵۳ شرکت کننده ۵۷ نفر و در بخش بانوان از ۳۲ فرد شرکت کننده ۲۱ نفر از استان بوشهر بوده اند.

خرمایی‌پور بیان داشت: این بازی‌ها در مرحله اول به صورت دو حذفه در ۱۹ جدول هشت نفره برگزار شد و در مرحله دوم ۷۶ نفر از شرکت کنندگان در جدول تک حذفه به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۶ نفر به‌عنوان افراد برتر شناخته شدند.

سرپرست هیئت بولینگ و بیلیارد استان بوشهر از رقابت یکی از ورزشکاران استان بوشهر در در بخش آقایان در دور قهرمانی خبر داد و گفت: خانم‌ها آیسان ملک‌آرا، هانیه فلاح، شقایق صانعی و مریم نوآبادی مطلق نیز چهار ورزشکار هم‌استانی ما بودند که در این دوره از مسابقات نشان برتر را دریافت کردند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.