کرمان؛

50 طرح آبیاری تحت فشار در فاریاب به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی فاریاب گفت: ۱۰ طرح آبیاری با پیشرفت فیزیکی صد درصد و ۴۰ طرح با پیشرفت پنجاه درصد در فاریاب به بهره برداری رسید.

50 طرح آبیاری تحت فشار در فاریاب به بهره برداری رسید به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسین سالاری مقدم مدیر جهاد کشاورزی فاریاب پیش از ظهر امروز ( 23 بهمن ) در حاشیه افتتاح طرح آیباری تحت فشار فاریاب گفت: 10طرح آبیاری تحت فشار با پیشرفت فیزیکی صد درصد و 40 طرح با پیشرفت فیزیکی  30 تا پنجاه درصد با اعتبار 9 میلیارد تومان در مساحت 300 هکتار به بهره برداری رسید.
 
فرماندار فاریاب در این خصوص به خبرنگار شبستان گفت: اجرای طرح های آبیاری تحت فشار یکی از اهداف اساسی و اولویت کاری جهاد کشاورزی است و در این زمینه برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای استفاده بهینه از آب کشاورزی در راستای کمک به بحران کمبود آب انجام گرفته و در حال اجرا است.
 
نیک نفس افزود: اعتبار این طرح ها از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
 
کلنگ سردخانه محصولات کشاورزی مهروئیه فاریاب با حضور فرماندار و دیگر مسئولان این شهرستان با ظرفیت 2 هزار تن و طرح بسته بندی خرما با ظرفیت یک هزار و 500 تن با اشتغال زایی 16 نفر و با اعتبار 3 میلیارد تومان به زمین خورد.
 
فرماندار فاریاب در حاشیه این برنامه افزود: محل تامین اعتبار این طرح یک میلیارد و 300 میلیون تومان از محل طرح های اقتصاد مقاومتی است و جهت تکمیل مابقی این طرح آن از صندوق توسعه ملی تامین می شود.
 
به گفته وی این طرح در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع اجرا می شود.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.