ماموریت منصوریان برای مهار بازیکنان کلیدی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد شاگردانش 3 یا 4 بازیکن کلیدی سرخ پوشان را مهار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه به مصاف هم می‌روند.در این دیدار منصوریان در نظر دارد اقدامات ویژه ای را برای برد مقابل پرسپولیس فراهم کند تا به این ترتیب شاگردانش برنده دربی 84 باشند.

 طبق اعلام علیرضا منصوریان در صورتی که آبی پوشان بتوانند 3 یا 4 مهره سرخ پوش را مهار کنند می توانند برنده دربی روز یکشنبه باشند.بدون شک 3 بازیکن کلیدی پرسپولیس تحت نظر استقلالی ها در دیدار فردا خواهند بود.

مهدی طارمی، بهترین گلزن فصل و سروش رفیعی، خرید جدید پرسپولیس که در هفته‌های اخیر عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته، 2 بازیکن از جمع 3 بازیکن مورد نظر سرمربی استقلال هستند.

از طرفی شواهد نشان می دهد منصوریان بر مهار رامین رضاییان و حتی محسن مسلمان نیز تاکید زیادی دارد . مسلمان با وجود تغییر پست در هفته‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و رضاییان هم توانسته 3 گل و 3 پاس گل را به نام خود ثبت کند و البته یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد.

در هر صورت باید دید استقلالی‌ها می‌توانند با توجه به تأکید سرمربی خود، 3 یا 4 مهره کلیدی پرسپولیس را مهار کنند یا خیر .آیا شاگردان منصوریان با این مهار ها برنده دربی 84 خواهند بود؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار