سردار وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ باید از تجربه دولت اوباما درس بگیرد/ اقدامات آشکار آمریکایی‌ها علیه ملت یمن

رئیس دانشکده عالی دفاع ملی معتقد است؛ ترامپ باید از تجربه دولت اوباما درس بگیرد و تشنج‌آفرینی در منطقه به خصوص اگر در مورد ایران باشد هیچ دستاوردی نخواهند داشت.

سردار احمد وحیدی رئیس دانشکده عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ علیه ایران گفت: ترامپ در زمان تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد دولت قبلی این کشور، 6 هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کرده است و هیچ دستاوردی نداشته‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه ترامپ باید از تجربه دولت اوباما درس بگیرد، تاکید کرد: تشنج‌آفرینی در منطقه به خصوص اگر در مورد ایران باشد نه تنها هیچ دستاوردی نخواهند داشت بلکه شاهد فروپاشی هر چه زودتر نظام سلطه در صحنه بین‌المللی خواهیم بود.
 
سردار وحیدی در مورد اقدامات اخیر آمریکایی‌ها در تنگه باب‌المندب نیز اظهار داشت: کشتی‌ها و نیروهای نظامی ما در منطقه جهت ایجاد امنیت و مقابله با تروریست‌ها حضور دارند اما آمریکایی‌ها که علیه ملت به پا خاسته یمن اقدام می‌کنند در چند وقت اخیر به صورت آشکار به این کشور هجوم آورده‌اند.
 
وزیر سابق دفاع در مورد واکنش ایران در مقابل اقدامات آمریکا در منطقه و به خصوص حمله به مردم مظلوم یمن تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره دخالت کشورهای غربی را در امور داخلی ملت‌های منطقه به شدت محکوم کرده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار