سنندج؛

پیام تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه دراستان و عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان در پیام مشترکی از حضور باشکوه وحماسی مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در این پیام آمده  است:

مردم شریف استان کردستان با حضور در سی و هشتمین جشن انقلاب بار دیگر ثابت کردند همچنان در دفاع از استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی پابرجا وآماده فداکاری و مجاهدت هستند و گزینه های روی میز غربی ها را به تمسخر گرفته و به یاوه گویی ها و زیاده خواهی های منافقین و دشمنان خارجی پاسخ دندان شکنی دادند.

غریو فریادهای کوبنده 'استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' شما غیور مردان و زنان کُرد این بار نیز معادلات و تحلیلات معاندان نظام را به هم ریخته و همه جهانیان را به شگفت، بهت و حیرتی عظیم فرو برد، درود خدا نثار خلوص و دلدادگی و قدم های پاکتان و سلام و صلوات الهی بر این همه شور و شعور سیاسی‌ که برخاسته از عمق اراد‌ه‌های پولادین‌ شماست.

در پایان پیام نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان آمده است: اینجانبان بر خود فرض می دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور بابصیرت ، اعجاب انگیز و باشکوه مردم شریف استان کردستان ، بویژه جوانان غیور، متدین، عاشق و بیدار سرزمین‌ فرهنگ و هنر، ابراز داشته و سلامتی و سعادت بیش از پیش شما مردم دلاور را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیزدربیانیه ای ازحضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن، تقدیروتشکر کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.