آخرین تحولات میدانی سوریه؛

تسلط نیروهای سوری بر بخش‌های جدیدی از حومه تدمر/ ناکام ماندن هجوم تروریست‌ها به حومه لاذقیه

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود، بر بخش‌های جدیدی از حومه حمص مسلط شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای همپیمان خود، ده ها تروریست داعشی را در منطقه تدمر به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرنگار سانا از حمص، ارتش سوریه گستره تسلط خود بر حومه غربی تدمر را بعد از اجرای عملیاتی ویژه افزایش داد و بر بخش های جدیدی از بلندی های غربی "لعباره جحار" در حومه تدمر مسلط شد. بلندی های لعباره جحار در 3 کیلومتری میدان گازی حیان در حومه تدمر قرار دارد که چند روز پیش از سوی تروریست ها به آتش کشیده شد.

در این عملیات شماری از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند و تسلیحات آنان منهدم شد.

همچنین در حمله نیروی هوایی ارتش سوریه به یکی از مقرهای تروریست های داعش در منطقه "شارع العریض" در اطراف شهر تدمر، 9 تروریست به هلاکت رسیدند و یک تانکر سوخت و دو خودروی مسلح منهدم شدند.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین با هدف قرار دادن تروریست های داعش در بلندی "عوامید" در جنوب شرق منطقه قریتین در حومه حمص، شماری از آنان را به هلاکت رسانده و یک خودروی مجهز به سلاح سنگین را منهدم کردند.

در حومه شمالی شرقی لاذقیه نیز نیروهای سوری با هجوم تروریست ها به برخی از مراکز نظامی مقابله کردند و خسارات جانی و تسلیحاتی بسیاری بر آنها وارد آوردند.

ارتش سوریه هجوم تروریست ها از چند محور به برخی مراکز نظامی در شهرک "کنسبا" و مناطق "حسن الراعی" و "قلعه" را ناکام گذاشت.

در اطراف شهر دیرالزور نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی، مراکز تجمع و مقرهای تروریست های داعش را هدف قرار دادند.

در این عملیات انبار تسلیحاتی تروریست ها در  منطقه معامل در جنوب دیرالزور منهدم شد و در جبل الثرده نیز شماری از آنان کشته و زخمی شدند و 2 خودروی مجهز به سلاح سنگین و 5 مقرشان منهدم شدند.

در حلب نیز ارتش سوریه پس از درگیری با آخرین تروریست های روستای "ابو طلطل" در حومه شرقی، توانستند بر این منطقه مسلط شوند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار