دبیرکل انصارالله: آمریکا از تجاوز به یمن حمایت می‌کند

دبیرکل انصارالله یمن اظهار کرد آمریکا و در پشت سر آن اسرائیل و همه قدرت های شیطانی بدون هیچ دلیلی از تجاوز به یمن حمایت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، در سخنرانی خود گفت: آمریکا و در پشت سر آن اسرائیل و همه قدرت های شیطانی بدون هیچ دلیلی از تجاوز به یمن حمایت کردند. ملت یمن با تجاوز خارجی ضد کشورشان روبرو هستند و به حق‌شان در دفاع از خود عمل می کنند. یمن کشور مستقل است و حرمت قانونی و انسانی خود را دارد و به همین علت هدف تجاوز خارجی قرار گرفته است.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل هرگز از هیچ حقی در جهان جهان حمایت نخواهند کرد. قدرت های منطقه ای برنامه های آمریکا و اسرائیل را در تجاوز به یمن اجرا می کنند. ماهیت تجاوز به یمن که زیر نظر اسرائیل و با استقبال آمریکا صورت می گیرد، برای همه مشخص است. هدف از تجاوز به یمن، غارت آزادی و ثروت های ماست. 

وی گفت: متجاوزان همه چیز را در یمن از جمله انسان و میراث و تاریخ کشور را هدف گرفته اند. بدن های تکه تکه شدن هزاران کودک یمنی، دروغ بودن ادعاهای متجاوزان و جنایت های وحشیانه آنها را ثابت می کند. از رژیم سعودی سوال می کنیم هدفش از تجاوز به یمن چیست و چرا با ملت یمن خصومت دارد؟ رژیم سعودی هر کسی را که با اسرائیل دشمنی کند و در برابر سیاست های آمریکا بایستد، هدفی برای خود می داند. 

دبیرکل انصارالله افزود: یمنی ها بر اساس هویت و میراث تاریخی خود، گزینه ای جز ایستادن در برابر متجاوزان نداشتند. ما به خوبی از ماهیت نبرد ضد ملت یمن و علت چشم پوشی از جنایت متجاوزان آگاهی داریم. 

بدرالدین افزود: بر اساس اصول و باورهای خود هرگز به فکر کنار گذاشتن مقاومت نبوده ایم. امروز بیش از هر زمان دیگر احساس آزادی می کنیم. اگر آزاده نبودیم و بردگی را می پذیرفتیم با چنین تجاوزی روبرو نمی شدیم. پایداری ملت یمن، خسارت های سنگین و شدیدی را به متجاوزان وارد آورده است. ایستادگی ملت یمن، هزینه های اقتصادی سنگینی برای متجاوزان به همراه داشته است. تجاوز به یمن، متجاوزان را ضعیف و فرسوده کرده است و می شنویم که از بحران های اقتصادی متعددی رنج می برند. 

وی افزود: با وجود محاصره اعمال شده ضد ملت یمن، آنان به صورت شگفت آوری توانایی های نظامی خود را گسترش می دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار