اراک؛

ملت بزرگ ایران از تهدید نمی هراسد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن اراک بود گفت: ملت بزرگ ایران از تهدید نمی هراسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ انرژی مثبتی به ملت بزرگ ایران داد تا نشان دهند از هیچ تهدیدی نمی هراسند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران از همه اعتقادات، مواضع و سرزمین و سرمایه خود دفاع می کنند افزود: ایران اهل حمله نیست اما دست متجاوز را از مملکت خود قطع خواهد کرد.                         

 باهنر ادامه داد: ایران اسلامی امروز دارای قوی‌ترین قدرت امنیتی در منطقه است به طوری که اگر توطئه‌ای خارج از کشور علیه ایران برنامه‌ریزی شود، قبل از ورود به خاک ایران شناسایی و مورد رصد قرار می‌گیرد.

وی گفت: دشمنان ما امروز از اقتدار ایران اسلامی در حوزه دفاعی ناراحت و عصبانی بوده و در بخش‌های مختلف از پیشرفت علم و فناوری و نانو تکنولوژی مأیوس و سرخورده‌اند و این حرف‌ها و عملکرد آنان بیانگر آن است که دشمنان نه با موضوع پیشرفت‌های دفاعی ایران، بلکه با اصل نظام در ستیز هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و آن را با زیرساخت‌های کشور در قبل از سال 57 غیر قابل مقایسه خواند.

 انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.