اصفهان؛

منافقین و فدائیان خلق پادگان‌های ما را محاصره کردند

فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید عباس بابایی گفت: منافقین و فدائیان خلق پادگان‌های ما را محاصره کردند و کسانی بودند که تجهیزات نظامی را به غارت بردند که آیت‌الله خامنه‌ای این افراد را منافق نامیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر روزخوش ظهر امروز در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان اظهار کرد: امروز در راهپیمایی 22 بهمن مردم اصفهان ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه هر ساله در 19 بهمن به واسطه بزرگداشت اقدام تاریخی آبی‌پوشان نیروی هوایی همایش‌ها و گفت‌وگوهایی برگزار می‌شود، افزود: در 19 بهمن 57 همه می‌دانستند که انقلاب پیروز می‌شود و تنها عامل نیروی بازدارنده ارتش بود که با پیوستن همین ارتش و نیروی هوایی در مدرسه علوی جلوی امام خمینی، انقلاب طی چند روز به پیروزی رسید.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید عباس بابایی تصریح کرد: حرکت نیروهای هوایی از سال 42 به دستور امام خمینی (ره) آغاز شد که از ارتش دعوت کرد که پیرو آن حرکت 19 بهمن رقم خورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بسیار به ارتش اعتماد داشت چرا که به محض ورود به ایران ارتش نیروی هوایی گارد محافظتی امام را بر عهده داشت.

روزخوش با اینکه پیکره ارتش همیشه با مردم بوده و خواهد بود، اضافه کرد: کسی تصور نمی‌کرد که با پیوستن ارتش انقلاب به این زودی به نتیجه برسد و پیروز شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه متأسفانه در حال حاضر برخی از مردم افکار بدی نسبت به ارتش دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به واقعه 17 شهریور اشاره کرد، اما ارتش در این واقعه نقشی نداشت؛ منافقین و فدائیان خلق پادگان‌های ما را محاصره کردند و کسانی بودند که تجهیزات نظامی را به غارت بردند که آیت‌الله خامنه‌ای این افراد را منافق نامید.

فرمانده پایگاه هشتم شکاری شهید عباس بابایی بیان کرد: وضعیت فعلی ما این است که در گذشته نمانیم و باید تمرکز خود را به روی جنگ نرم بگذاریم؛ چرا که دشمنان در حال حاضر به جای جنگ سخت از جنگ نرم استفاده کردند.

وی عنوان کرد: به حفظ و تقویت تجهیزات نظامی و غیره توجه ویژه‌ای داشته باشیم، چرا که این‌ها را به آسانی به دست نیاوردیم؛ بدانیم و آگاه باشیم که حواس‌مان بر تقویت باورهای دینی خودمان باشد.

روز خوش در پایان ابراز کرد: افزایش قدرت نرم در مقابل جنگ نرم را در اولویت‌ها قرار دهیم و با تقویت ایمان خود به مبارزه با جنگ نرم دشمن بپردازیم.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار